Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS |
Учитель - не той, хто вчить, а той у кого вчаться |
|
7 клас Цілі уроку: формування предметних компетентностей: познайомити учнів з тиском як фізичною величиною; вивчити залежність тиску
твердого тіла на опору від сили та площі опори та одиницю вимірювання тиску,
навчити розрізняти тиск і силу тиску; формування ключових компетентностей: • спілкування державною мовою: формувати вміння усно висловлювати свої думки, чітко та
аргументовано пояснювати факти; • уміння вчитися: організовувати
роботу для досягнення результату ; • загальнокультурну: дотримуватися
норм мовленнєвої культури та дотримання правил толерантної поведінки; • компетентність у природничих
науках: формування допитливості, прагнення робити відкриття, формулювати
припущення і робити висновки, пізнавати себе і навколишній світ шляхом
спостереження та дослідження; • фізичну грамотність: уміння
застосовувати фізичні знання для виконання завдань усвідомлення ролі фізичних
знань та вмінь в особистому житті людини; • соціальну: проявляти ініціативу, продуктивно співпрацювати з однокласниками в групі, команді та колективі; Тип уроку. Урок засвоєння нових знань (урок-подорож). 9 клас Цілі уроку: формування предметних компетентностей: поглибити і розширити
знання учнів з теми „Динаміка", зокрема щодо практичного використання
законів динаміки Ньютона, перевірити рівень засвоєння
знань, понять, тверджень за допомогою проілюстрованих прикладів на основі
задач, вміння застосовувати вивчене в знайомих і нових ситуаціях; формувати
вміння застосувати одержані теоретичні знання в повсякденному житті для
розв’язання побутових питань; формування ключових компетентностей: • спілкування державною мовою: формувати вміння усно висловлювати свої думки, чітко та
аргументовано пояснювати факти; • уміння вчитися: організовувати
роботу для досягнення результату ; • загальнокультурну: дотримуватися
норм мовленнєвої культури та дотримання правил толерантної поведінки; • компетентність у природничих
науках: формування допитливості, прагнення робити відкриття, формулювати
припущення і робити висновки, пізнавати себе і навколишній світ шляхом
спостереження та дослідження; • фізичну грамотність: уміння
застосовувати фізичні знання для виконання завдань усвідомлення ролі фізичних
знань та вмінь в особистому житті людини; • соціальну: проявляти ініціативу,
продуктивно співпрацювати з однокласниками в групі, команді та колективі; • інформаційно-комунікаційна
компетентність, вчити використовувати засоби інформаційно-комунікаційної
компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях
Тип уроку. Урок засвоєння нових знань (урок-дослідження). 10 клас Узагальнення і систематизація теми: «Газові закони» з використанням задач професійного спрямування Цілі уроку: формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів
з теми «Газові закони», продовжити дослідження властивостей газу, формувати
вміння учнів встановлювати залежність між двома макроскопічними параметрами
газу за незмінного третього, відпрацювати навички роботи з фізичними формулами,
їх застосування до задач професійного спрямування. формування ключових компетентностей:
·
учні застосовують набуті знання,
формули в процесі розв’язування фізичних задач різних типів. ·
учні вміють аналізувати і застосовувати отримані знання до життєвих
ситуацій; Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів (урок – змагання). |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний хостинг uCoz |