|
Всього матеріалів в каталозі: 186 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 18 19 » |
Урок 68. Підсумковий урок. Урок – гра «Я люблю фізику» |
Узагальнення і систематизація теми:
«Сили в природі.» (гра «Щасливий випадок»? 10 клас) Мета. Узагальнити і систематизувати знання
учнів про гравітаційну взаємодію тіл, про види сил та їх виникнення – силу
тяжіння, силу пружності, силу тертя, вагу тіла; перевірити набуті вміння під час розв'язування
задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;
формувати науковий світогляд про сили; виховувати інтерес до предмета, почуття
відповідальності, колективізм,
працелюбність. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. Обладнання: набір приладів для
проведення експериментів. Презентація до уроку |
Урок 96.
Контрольна робота №7. Робота. Енергія.
Закон збереження енергії. Мета. Перевірити вміння учнів розв’язувати задачі на розрахунок механічної
роботи, потужності, енергії, на застосування законів збереження імпульсу та
енергії; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність. Тип уроку. Урок контролю знань і вмінь
учнів. |
Урок 95. Узагальнення і систематизація теми: «Енергія. Закон збереження
енергії» Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про роботу, потужність, ККД, енергію,
закон збереження енергії; продовжувати розвивати вміння розв’язувати задачі,
вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач, підготуватися
до контрольної роботи; виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок узагальнення і
систематизації знань і вмінь учнів. |
Урок 94. Узагальнення і систематизація теми: «Імпульс. Робота.
Потужність. Енергія. Закон збереження імпульсу тіла та енергії». Мета. Узагальнити і
систематизувати знання учнів про імпульс тіла, імпульс сили, роботу,
потужність, енергію, її види, закони збереження
імпульсу тіла та енергії; розвивати мислення, вміння висловлювати свою думку,
робити висновки; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок – семінар. |
Урок 93. Лабораторна робота №7. Вивчення
закону збереження механічної енергії. Мета.
Формувати
експериментальні навички учнів по визначенню кінетичної та потенціальної
енергії, перевірити закон збереження та перетворення енергії на прикладі руху
тіла, кинутого горизонтально; виховувати акуратність під час проведення експериментів,
розвивати логічне мислення й уміння робити висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання та
наочність: обладнання лабораторної роботи. |
Урок 90. Лекція. Механічна
енергія. Кінетична й потенціальна енергія. Взаємні перетворення потенціальної й кінетичної енергії в механічних
процесах. Закон збереження енергії. Мета. Розкрити
учням сутність поняття «енергія»; ознайомити їх з видами механічної енергії;
розвивати кругозір, пам’ять, увагу, уяву; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового
навчального матеріалу (лекція). |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|