|
У категорії матеріалів: 86 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 8 9 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 96.
Контрольна робота №7. Робота. Енергія.
Закон збереження енергії. Мета. Перевірити вміння учнів розв’язувати задачі на розрахунок механічної
роботи, потужності, енергії, на застосування законів збереження імпульсу та
енергії; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність. Тип уроку. Урок контролю знань і вмінь
учнів. |
Урок 95. Узагальнення і систематизація теми: «Енергія. Закон збереження
енергії» Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про роботу, потужність, ККД, енергію,
закон збереження енергії; продовжувати розвивати вміння розв’язувати задачі,
вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач, підготуватися
до контрольної роботи; виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок узагальнення і
систематизації знань і вмінь учнів. |
Урок 94. Узагальнення і систематизація теми: «Імпульс. Робота.
Потужність. Енергія. Закон збереження імпульсу тіла та енергії». Мета. Узагальнити і
систематизувати знання учнів про імпульс тіла, імпульс сили, роботу,
потужність, енергію, її види, закони збереження
імпульсу тіла та енергії; розвивати мислення, вміння висловлювати свою думку,
робити висновки; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок – семінар. |
Урок 93. Лабораторна робота №7. Вивчення
закону збереження механічної енергії. Мета.
Формувати
експериментальні навички учнів по визначенню кінетичної та потенціальної
енергії, перевірити закон збереження та перетворення енергії на прикладі руху
тіла, кинутого горизонтально; виховувати акуратність під час проведення експериментів,
розвивати логічне мислення й уміння робити висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання та
наочність: обладнання лабораторної роботи. |
Урок 90. Лекція. Механічна
енергія. Кінетична й потенціальна енергія. Взаємні перетворення потенціальної й кінетичної енергії в механічних
процесах. Закон збереження енергії. Мета. Розкрити
учням сутність поняття «енергія»; ознайомити їх з видами механічної енергії;
розвивати кругозір, пам’ять, увагу, уяву; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового
навчального матеріалу (лекція). |
Урок 88-89. Розв’язування задач на розрахунок механічної роботи та
механічної потужності. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на
розрахунок механічної роботи та потужності: аналізувати умову, грамотно
оформлювати задачі, робити необхідні креслення; розвивати логічне мислення,
вміння використовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач; виховувати
графічну культуру, самостійність. Тип
уроку. Урок комбінований. |
Урок 87. .Лекція.
Механічна робота та потужність. Робота
консервативних (сили тяжіння та пружності) та неконсервативних (сила тертя). Мета.
Ввести поняття «робота», «потужність», розкрити фізичний зміст поняття
роботи та потужності, показати практичну значущість отриманих знань; розвивати
науковий світогляд, логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу (лекція). |
Урок 86. Розв’язування задач на розрахунок моменту імпульсу та
застосування закону збереження моменту імпульсу. Мета. Формувати вміння
розв’язувати задачі на застосування закону збереження імпульсу; розвивати
логічне мислення, пам’ять, вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування
задач; виховувати любов до вивчення предмета, як однієї із ланок майбутньої
професії. Тип уроку. Урок формування
вмінь розв’язування задач. |
Урок 85. Момент імпульсу. Закон збереження моменту імпульсу. Мета. Ввести
поняття моменту імпульсу, сформулювати закон збереження моменту імпульсу,
розглянути зв’язок моменту імпульсу із величинами, що описують обертальний рух;
розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву, увагу; виховувати впевненість, тягу
до вивчення нових знань. Тип уроку.
Урок вивчення нового матеріалу. |
Урок 84. Контрольна
робота №6. Імпульс. Закон збереження
імпульсу. Мета. Перевірити знання і вміння учнів розв’язувати задачі на
розрахунок імпульсу тіла та імпульсу сили, на закон збереження імпульсу для
замкнених систем; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння
застосовувати вивчений матеріал до розв’язування задач; виховувати
самостійність, впевненість у своїх силах. Тип
уроку. Урок контролю знань і вмінь учнів. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|