|
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 34. Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерні презентації». Мета. підсумувати і узагальнити знання та вміння учнів з даної теми, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву; виховувати почуття відповідальності та вміння працювати в колективі. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань та вмінь учнів. Обладнання: комп’ютери, комп’ютерні тести, дидактичний матеріал.
|
Урок 32-33. Захист створених презентацій. Мета. Формувати вміння учнів представляти та захищати створені презентації; розвивати уяву, мову; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: комп’ютер, презентація до уроку, дидактичний матеріал. Кросворд
|
Урок 31. Додавання ефектів анімації до елементів слайдів та звукових ефектів до презентації. Мета. Навчити учнів додавати анімації до елементів презентації, створювати переходи слайдів, додавати звукові ефекти; розвивати вміння працювати на комп’ютері, увагу, уяву; виховувати колективізм, інтерес до предмету. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: комп’ютери, презентація до уроку. Презентація до уроку.
|
Урок 30. Поняття шаблону презентації. Створення презентації на основі шаблону. Практична робота №6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним планом. Мета. Сформувати поняття шаблону презентації, навчати створювати презентації на основі шаблону; розвивати алгоритмічне та логічне мислення, вміння порівнювати, виділяти головне, робити узагальнення і висновки, застосовувати набуті знання на практиці; виховувати наполегливість у досягненні мети, позитивне ставлення до навчання шляхом розкриття практичного значення теми, естетичний смак людини. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: комп'ютери, редактор презентацій MS PowerPoint 2007.
|
Урок 28. Введення і редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. Збереження презентацій. Мета. Ознайомити учнів із введенням та редагуванням тексту, навчити форматувати текстові об’єкти, вводити текст і редагувати його; розвивати вміння форматувати графічні об’єкти, змінювати колір, перефарбовувати, демонструвати створені презентації своїм однокласникам; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований.
Презентація до уроку
|
Урок 23. Підсумковий урок з теми «Графічний редактор». Мета. Освоїти середовище графічного редактора Paint; розвивати логічне мислення, мову, увагу, пам'ять, здібності долати труднощі при роботі на уроці і аналізувати отримані результати; виховувати інтерес до предмета, відповідальність, дисциплінованість, самостійність при роботі на уроці. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації опорних знань. Наочні посібники: комп'ютер, презентація по темі.
Презентація до уроку |
Урок 21. Створення зображень в середовищі графічного редактора (зміна розмірів, обертання та відображення зображень, наплив картинки на картинку).Мета. Узагальнити знання учнів про інструменти графічного редактора, формувати вміння змінювати розміри, обертати та відображати зображення; розвивати практичні навички у роботі з графічним редактором Paint, уяву, графічну культуру; виховувати інтерес до предмета.Тип уроку. Урок формування вмінь і навичок.Обладнання: комп’ютери.
|
Урок 18. Інструменти вільного малювання та опрацювання зображень. Розробка плану побудови зображення.. Мета. Продовжувати знайомити учнів із можливостями графічного редактора Paint, формувати знання про призначення і спосіб використання інструментів для створення графічних об’єктів у середовищі графічного редактора; розвивати вміння створювати, відкривати і зберігати документи в середовищі графічного редактора. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: комп’ютери, дидактичний матеріал. |
Урок 17. Графічні об’єкти та їх властивості. Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів. Мета. навчити відкривати збережені зображення; детальніше ознайомити учнів з інструментами Paint; сформувати вміння рисувати графічні примітиви; розвивати практичні навички роботи з комп'ютером; розвивати логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, логічно міркувати; виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку: Урок засвоєння нових знань. Обладнання: комп'ютери, графічний редактор MS Paint.
|
Урок 15. Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора Paint.Мета. Ознайомити з поняттям графічний редактор, його призначенням, сформувати уявлення про види комп’ютерної графіки, ознайомити з середовищем графічного редактора Paint; навчити розрізняти види комп’ютерної графіки, запускати графічний редактор, відкривати готове зображення; розвити такі якості як самостійність, відповідальність, активність, а також почуття прекрасного; виховувати спостережливість, увагу, зацікавленість, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки та ПЗ; підвищувати інтерес до вивчення інформатики, стимулювати пізнавальну діяльність учнів..Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання, засоби навчання: інструкції з ТБ, робочий зошит, підручник, ПК з ОС Windows, Paint . Картка до уроку |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|