|
У категорії матеріалів: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Узагальнення і систематизація теми:
«Сили в природі.» (гра «Щасливий випадок»? 10 клас) Мета. Узагальнити і систематизувати знання
учнів про гравітаційну взаємодію тіл, про види сил та їх виникнення – силу
тяжіння, силу пружності, силу тертя, вагу тіла; перевірити набуті вміння під час розв'язування
задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;
формувати науковий світогляд про сили; виховувати інтерес до предмета, почуття
відповідальності, колективізм,
працелюбність. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. Обладнання: набір приладів для
проведення експериментів. Презентація до уроку |
Урок 59. Робота термодинамічного процесу. Перший закон термодинаміки. Мета. Дати термодинамічне трактування поняття роботи, установити зв'язок між зміною внутрішньої енергії системи, роботою й кількістю теплоти, переданою системі, формувати поняття про перший закон термодинаміки як закон збереження енергії у теплових процесах; розвивати логічне мислення, удосконалювати обчислювальні навички, формувати комунікативні компетентності під час застосування інтерактивних форм роботи, роботи в парах; виховувати пізнавальний інтерес до теми, що вивчається, та вміння працювати з науковою літературою. Тип уроку. Урок комбінований.
|
Урок 41. Властивості газів. Ідеальний газ. Абсолютна
температура. Тиск газу. Основне рівняння
МКТ газів. Мета. перевірити вміння учнів
розв’язувати задачі на розрахунок маси , кількості речовини, ввести поняття
«ідеального газу», формувати знання про
тиск газу,його зв’язок із кінетичною енергією руху молекул; розвивати логічне
мислення увагу; виховувати самостійність впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований. |
ОСНОВИ ТЕРМОДИНАМІКИ. Урок-гра «Що? Де? Коли?»
Мета. Формувати науковий
світогляд на основі першого закону термодинаміки; систематизувати знання про
закон збереження енергії та його застосування до різних
процесів; навчити застосовувати перший закон термодинаміки
для пояснення теплових явищ, узагальнити знання про фізичні основи теплових
двигунів. Тип уроку. Урок
узагальнення та систематизації знань. Обладнання.
«Рулетка», таблички із символами
команд, «кип'ятильник Франкліна», кювета, гаряча вода, лід, сіль,
пластилінова кулька, дві стальні або гумові
кульки, пробірка з водою, корок, штатив, сухе пальне, сірники, графопроектор,
фільмоскоп, екран. |
Урок 25. Рух тіла під дією кількох сил. (пружнозв’язаних
тіл) Рух тіла по похилій площині. Мета. Сформувати вміння
учнів використовувати перший і другий закони динаміки Ньютона для опису руху
тіл по горизонтальній і по похилій площині, з’ясувати кінематику і динаміку
руху зв’язаних тіл; формувати вміння учнів розв’язувати задачі на рух із
тертям; розвивати навички складання рівняння другого закону Ньютона у векторній
і скалярній формах; розвивати уяву і логічне мислення учнів ; виховувати
впевненість у собі, необхідність в знаннях. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 24. Рух тіла під дією сили тяжіння: під кутом до
горизонту, горизонтальний рух. Мета.
Проаналізувати виконання лабораторної роботи, розглянути рух тіла під дією сили
тяжіння: рух під кутом до горизонту та по горизонталі; розвивати логічне
мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|