Учитель - не той, хто вчить, а той у кого вчаться

Меню сайту
Категорії розділу
Інформатика, 2 клас [33]
Інформатика, 5 клас [20]
Фізика, 9 клас [7]
Фізика, 8 клас [6]
Фізика, 10 клас, рівень стандарту [6]
Фізика, 7 клас [4]
Фізика, 11 клас [3]
Інформатика 6 клас [4]
Інформатика 3 клас [4]
Фізика 10 клас, профільний рівень [86]
Калькулятор
Головна » Файли » Конспекти уроків » Інформатика 6 клас

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Урок 4. Базові алгоритмічні структури: структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання алгоритму. Мета. Сформувати  поняття програми, комп’ютерної програми, комп'ютерне середовище виконання алгоритму, навчитись завантажувати проект у середовище Скретч та познайомитись з особливостями роботи в середовищі Скретч; розвивати логічне мислення на основі спостережень, порівнянь, усвідомлення отриманого матеріалу; продовжувати розвивати навички роботи з інформаційними технологіями; стимулювати інтерес до предмету, пізнавальну активність, акуратність, терпимість та інформаційну культуру учнів.Тип уроку. Урок засвоєння знань. Обладнання та наочність: компютери, програма Скретч.
Інформатика 6 клас | Переглядів: 395 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 3. План виконання завдання. Планування у нашому житті. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Практична  робота № 1. Складання та виконання алгоритмів. Мета. Навчити  учнів складати алгоритми і подавати їх різними способами; розвивати логічне й алгоритмічне мислення; виховувати зацікавлення до предмета.Тип уроку. Урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання: компютери, програма Скретч.
Інформатика 6 клас | Переглядів: 364 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 2. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів. Алгоритми в нашому житті. Мета. формувати поняття «алгоритм» і «виконавець»; сприяти використанню цих понять при вирішенні завдань, для яких відповіддю є не число чи твердження, а опис послідовності дій; сприяти закріпленню навичок роботи за комп’ютером у системі «Виконавці »; розвивати алгоритмічне та логічне мислення, творчу активність учнів, інтерес до предмета; сприяти розвитку вміння планувати послідовність дій для досягнення поставленої мети та застосовувати раніше отримані знання при вивченні нового матеріалу; сприяти формуванню пізнавального інтересу як компонента навчальної мотивації, підвищенню в учнів інтересу до історичних подій, пов'язаних з походженням досліджуваних термінів, понять, законів; виховувати уважність, відповідальність.Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: комп’ютери, презентація до уроку.
Інформатика 6 клас | Переглядів: 351 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 1. Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.Мета. сформувати поняття команди і виконавця, поняття система команд виконавця; формувати вміння складати спонукальні речення і команди; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву, увагу,  сприяти формуванню алгоритмічного та образного мислення;  виховувати інтерес до предмета виховувати цілеспрямованість, почуття відповідальності,Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютери.
Інформатика 6 клас | Переглядів: 380 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Погода
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz