|
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 4. Базові алгоритмічні структури:
структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання алгоритму. Мета. Сформувати поняття
програми, комп’ютерної програми, комп'ютерне середовище виконання алгоритму,
навчитись завантажувати проект у середовище Скретч та познайомитись з
особливостями роботи в середовищі Скретч; розвивати логічне мислення на основі
спостережень, порівнянь, усвідомлення отриманого матеріалу; продовжувати
розвивати навички роботи з інформаційними технологіями; стимулювати інтерес до
предмету, пізнавальну активність, акуратність, терпимість та інформаційну
культуру учнів.Тип уроку. Урок засвоєння знань. Обладнання та
наочність: комп’ютери,
програма Скретч. |
Урок 3. План виконання завдання. Планування
у нашому житті. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у
графічному вигляді. Практична робота №
1. Складання та виконання алгоритмів. Мета. Навчити учнів складати алгоритми і подавати їх різними
способами; розвивати логічне й алгоритмічне мислення; виховувати зацікавлення
до предмета.Тип уроку. Урок
формування практичних умінь і навичок. Обладнання:
комп’ютери, програма Скретч. |
Урок 2. Поняття алгоритму. Виконавці
алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів. Алгоритми
в нашому житті. Мета.
формувати поняття «алгоритм» і «виконавець»; сприяти використанню цих понять
при вирішенні завдань, для яких відповіддю є не число чи твердження, а опис
послідовності дій; сприяти закріпленню навичок роботи за комп’ютером у системі
«Виконавці »; розвивати алгоритмічне та логічне мислення, творчу активність
учнів, інтерес до предмета; сприяти розвитку вміння планувати послідовність дій
для досягнення поставленої мети та застосовувати раніше отримані знання при
вивченні нового матеріалу; сприяти
формуванню пізнавального інтересу як компонента навчальної мотивації,
підвищенню в учнів інтересу до історичних подій, пов'язаних з походженням
досліджуваних термінів, понять, законів; виховувати уважність,
відповідальність.Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: комп’ютери, презентація до уроку. |
Урок 1. Поняття команди. Команди і виконавці. Система
команд виконавця.Мета. сформувати поняття команди і виконавця, поняття система команд
виконавця; формувати вміння складати спонукальні речення і команди; розвивати
логічне мислення, пам’ять, уяву, увагу, сприяти формуванню алгоритмічного та образного
мислення; виховувати інтерес до
предмета виховувати
цілеспрямованість, почуття відповідальності,Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу. Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютери. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|