|
У категорії матеріалів: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Хімічна дія світла та її використання. Фізичні основи фотографії. Мета: сформувати
уявлення про хімічну дію світла та її використання (фізичні основи і
розвиток фотографії); формувати знання про принципи виготовлення фотографій;
виховувати почуття патріотизму та гордість за свою державу;
оглядове ознайомити учнів із розвитком фотографічного мистецтва в Україні. Обладнання:
фотоапарати різних часів випуску, розібраний фотоапарат,
фотографії різних часів випуску, малюнки геліографій та дагеротипій,
копії фотографій Т. Г. Шевченка, таблиці, картки, малюнки. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. |
Музей фотографії. Урок – екскурсія. Мета: познайомити
учнів з фотохімічною реакцією світла та її застосуванням;
формувати в учнів вміння працювати з додатковою літературою; використовуючи
історію розвитку вітчизняного та світового виробництва, науки,
технологій і техніки, виховувати в учнів інтерес до вивчення науки — фізики. Тип уроку: комбінований. |
Види випромінювання, їх
властивості та застосування.. Шкала
електромагнітних хвиль. Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про
радіохвилі та світлові хвилі, формувати знання учнів про різні види
випромінювання, їх властивості та застосування, шкалу електромагнітних хвиль;
довести, що матеріальні об’єкти мають безліч різних фізичних властивостей;
розвивати логічне мислення, вміння застосовувати знання в нових ситуаціях,
пам’ять, уміння критично оцінювати і використовувати різноманітну інформацію;
виховувати бережливе ставлення до природи та людини, бажання пізнавати
довкілля, культуру спілкування у процесі ділової гри, потребу і готовність
навчатися. Тип уроку. Урок – конференція. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|