|
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 14. Підсумковий урок з теми: «Основи роботи з комп’ютером». Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми; створити умови для підвищення пізнавального інтересу до предмета; сприяти розвитку алгоритмічного мислення; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований у формі гри «Інфознайка». Обладнання: ПК,клавіатурний тренажер, дидактичний матеріал. |
Урок 13. Робота на клавіатурі. Практична роботи №2. Робота з клавіатурним тренажером. Мета. Досконально вивчити прийоми роботи з текстом за допомогою клавіатури; розвивати навички при роботі з комп’ютером, набуття практичних навичок при роботі з текстом за допомогою клавіатури; виховувати працелюбність, уважність, культуру поведінки, правильно розподіляти і використовувати робочий час і сили. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: підручники, плакат із зображенням клавіатури, програмний засіб «Клавіатурний тренажер «Полі» |
Урок 8. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером. Клавіатура. Мета. Ознайомити учнів із правилами поведінки та безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі, з клавіатурою комп’ютера та їх призначення, навчити їх готувати комп’ютер до роботи та коректно завершувати роботу з комп’ютером; розвивати інформаційну культуру; виховувати самостійність, вміння працювати в групах, інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового навчального матеріалу. |
Урок 7.
Об’єкти. Властивості об’єктів,
значення властивостей. Класифікація об’єктів. Об’єкти навколо нас. Мета. Формувати поняття по
об’єкти, їх властивості, класифікацію об’єктів., розглянути об’єкти навколо нас
і класифікувати їх; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати інтерес
до предмета, самостійність, вміння працювати в групі. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Презентація до уроку |
Урок 6. Складові
комп’ютера: системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура); зберігання
(жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять); виведення даних
(монітор, принтер) та їх призначення. Мета. Розглянути будову
комп'ютера, його складові
частини та їх взаємодію,
пристрої введення-виведення даних, їх
призначення та характеристики;
розвивати мислення, увагу учнів; виховувати серйозне ставлення до вибору
майбутньої професії; формувати
вміння об'єктивно оцінювати
себе та інших;
виховувати інтерес до вивчення предмета. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Презентація до уроку
|
Урок 5.
Види сучасних персональних
комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори). Мета. Допомогти учням засвоїти види сучасних комп’ютерів; розвивати пізнавальні інтереси, навики роботи з мишею і клавіатурою,
самоконтролю, уміння конспектувати; виховувати
інформаційну культуру учнів, що вчаться, уважність, акуратність,
дисциплінованість, посидючість. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 4.
Контрольна робота №1 на тему:
«Інформація. Інформаційні процеси. Дані» Мета. Перевірити знання учнів з даної
теми, формувати вміння працювати з електронними тестами; розвивати логічне
мислення, увагу; виховувати самостійність. Тип
уроку. Урок контролю знань і вмінь учнів. |
Урок 3. Дані. Пристрої, що використовуються для
роботи з даними. Мета. Формувати знання про дані та пристрої роботи з ними,
розглянути різні види комп’ютерів; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву,
увагу, вміння працювати на комп’ютері; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований.Презентація до уроку
|
Урок 2. Інформаційні
процеси: зберігання, опрацювання, передавання та пошук повідомлень. Мета. Формування знання про
інформаційні процеси : зберігання, опрацювання, передавання та пошук
повідомлень, розглянути способи пошуку, передавання, та зберігання інформації;
розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати науковий світогляд, розширювати
кругозір. Тип кроку. Урок
комбінований. |
Урок 1.
Поняття інформації. Повідомлення.
Способи подання повідомлень. Мета. Ознайомити учнів з правилами поведінки та техніки безпеки в
комп’ютерному кабінеті, ввести поняття «повідомлення» та «інформація»,
розглянути способи подання інформації; розвивати логічне мислення, пам’ять;
виховувати науковий світогляд, розширювати кругозір. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу.
Презентація до уроку
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|