|
У категорії матеріалів: 86 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 8 9 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 83. Узагальнення і систематизація теми: «Імпульс. Закон збереження
імпульсу». Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про імпульс тіла, реактивний рух та
закон збереження імпульсу; продовжувати розвивати вміння розв’язувати задачі,
вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач; виховувати
самостійність. Тип уроку. Урок
узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. |
Урок 82. Розв’язування задач на використання законів реактивного руху. Мета.
Формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок кінематичних величин
реактивного руху тіла; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до
розв’язування задач, логічне мислення, пам’ять; виховувати впевненість у своїх
силах, самостійність. Тип уроку.
Урок формування вмінь розв’язування
задач. |
Урок 81. Реактивний рух. Реактивні
двигуни. Мета. Розкрити поняття та фізичні основи реактивного руху і
польоту ракети як надзвичайно цікавого прикладу прояву закону збереження
імпульсу, створивши передумови для активних пошуків істини та дослідницької
діяльності; спонукати учнів до співпраці і визначення особистого внеску в
роботу, сприяти набуттю учнями цінних навичок у спілкуванні; розвивати вміння
учнів пояснювати явища за допомогою законів фізики, набувати нові знання,
використовуючи нові інформаційні технології; виховувати інтерес учнів до науки
і техніки, підвищувати престиж фізичної освіти , сприяти усвідомленню учнями
ролі досягнень українських учених в освоєнні космосу. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання:
повітряна кулька для демонстрації реактивного руху, сегнерове колесо, комп’ютер, презентація до уроку.
|
Урок 79-80. Розв’язування задач на
застосування закону збереження імпульсу тіл. Мета. Формувати вміння
розв’язувати задачі на застосування закону збереження тіл; розвивати вміння
аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі, робити необхідні креслення; виховувати
цілеспрямованість, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 78. Лекція. Імпульс
тіла. Імпульс системи тіл. Замкнені системи тіл. Абсолютно пружний та непружний
удар двох тіл. Закон збереження імпульсу. Мета. Ввести поняття
«імпульс тіла», «імпульс системи; навчити застосовувати їх до аналізу
явища взаємодії тіл в найпростіших випадках; домогтися
засвоєння учнями формулювання закону збереження імпульсу; розвивати життєву
компетентність учнів шляхом ознайомлення з практичним застосуванням закону
збереження імпульсу; формувати
вміння аналізувати, встановлювати зв’язки між
елементами змісту раніше вивченого матеріалу з основ механіки;
виробляти навички пошуково-пізнавальної діяльності, здатність до самоаналізу;
виховувати патріотичні почуття учнів,
стимулювати бажання постійно поповнювати свої знання; підтримувати інтерес до
предмета. Тип уроку. Урок вивчення
нового матеріалу (лекція). |
Урок 77. Узагальнення
і систематизація теми: «Рівновага тіл» Мета. Узагальнити і систематизувати знання з даної теми, формувати
вміння розв’язувати задачі на застосування умов рівноваги для тіл за
відсутності осі обертання і при наявності нерухомої осі обертання; розвивати логічне
і алгоритмічне мислення, пам’ять, уяву,
вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язання задач; виховувати впевненість у
своїх силах. Тип уроку. Урок
узагальнення і систематизації. |
Урок 76. Лекція. Неінерціальні
системи відліку. Рух тіл у неінерціальних системах відліку. Сили інерції.
Відцентрова сила інерції. Явища, що спостерігаються в неінерціальних системах
відліку.Мета. Формувати знання
учнів про неінерціальні системи відліку, про рут тіл в неінерціальних системах
відліку, ввести поняття сили інерції, відцентрової сили, розглянути явища , що
спостерігаються в неінерціальних системах відліку.Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція). |
Урок 75. Обертальний рух твердого тіла. Обертання тіла навколо
нерухомої осі. омент інерції. Основне рівняння динаміки обертального руху
твердого тіла. Мета. Формувати знання учнів про поступальний та обертальний
рухи твердого тіла, ввести поняття моменту інерції для тіл різної форми, сформулювати
основне рівняння динаміки обертального руху; розвивати вміння визначати момент
інерції тіл різної форми; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування нових знань і вмінь.
|
Урок 74. Центр тяжіння. Центр мас. Лабораторна робота №6. Визначення центра
мас плоских фігур Мета. Ознайомити учнів з
поняттями центр масс і центр тяжіння, формувати вміння знаходити центр масс
тіла; розвивати практичні вміння і навички учнів, вміння застосовувати
теоретичний матеріал на практиці; виховувати бережливее ставлення до приладів
під час проведення експериментів. Тип
уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. Обладнання:
набір плоских фігур. |
Урок 73. Лабораторна робота №5. Дослідження рівноваги тіл під дією кількох сил Мета. Формувати
експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів,
розвивати логічне мислення й уміння робити висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання та
наочність: обладнання лабораторної роботи. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|