|
У категорії матеріалів: 86 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 62. Рух тіла під дією кількох
сил. (рух по похилій площині) Мета. Формувати вміння учнів складати
рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють на тіло; формувати знання про
спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло дію кілька сил; розвивати логічне
мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 61. Лабораторна робота №4. Вимірювання коефіцієнта тертя Мета. Сформувати експериментальні навички учнів,
виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати
логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних навичок. Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи: дерев’яний брусок, дерев’яна лінійка, динамометр, набір важків. |
Урок 60. Розв’язування задач на
розрахунок сил тертя. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок сили тертя спокою,
ковзання, кочення; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до
розвязуванязадач; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 59. Лекція.
Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Сила
опору під час руху тіла в рідинах і газах. Мета. Формувати знання
учнів про силу тертя (її природу, напрями дії, формулу, способи
вимірювання) та її різновиди, залежність сили тертя поверхні; розвивати логічне
мислення, практичні навики; виховувати інтерес до виробничих професій. Тип
уроку. Урок вивчення нового
матеріалу (лекція). Обладнання та
наочність: динамометр, дерев’яний брусок, склянка з водою. |
Урок 58. Лабораторна робота №3. Вимірювання жорсткості пружного тіла. Мета. Формувати експериментальні навички учнів;
виховувати акуратність під час проведення експериментів; розвивати логічне
мислення та вміння робити висновки з експерименту. Тип
уроку. Урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи, зошит
із друкованою основою для виконання лабораторних робіт. |
Урок 57. Розв’язування задач на застосування
властивостей твердих тіл. Мета. Систематизувати знання учнів механічних
властивостей тіл, формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок механічної
напруги, на застосування закону Гука для твердих тіл; розвивати логічне
мислення, пам’ять, увагу, вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування
задач; виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 56. Розв’язування задач на розрахунок сили
пружності. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на застосування
закону Гука, розглянути види сил пружності,
та послідовне і паралельне з’днання пружин з певною жорсткістю;
розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач;
виховувати впевненість у своїх силах.Тип
уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 55. Лекція.
Деформація тіл. Сила пружності.
Механічна напруга. Закон Гука. Модуль
Юнга. Механічні властивості твердих тіл.
(Види деформації). Мета. Ввести поняття «деформації» «сили пружності»,
«механічної напруги», «модуль Юнга», показати на практиці застосування знань про
пружністьі, навчити експериментально розраховувати коефіцієнт пружності
(жорсткість), навчити описувати пружні деформації, використовуючи закон Гука,
з’ясувати природу сили пружності; розвивати вміння спостерігати фізичні явища;
виховувати інтерес до предмета. Тип
уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція). |
Урок 54. Узагальнення і систематизація теми:
«Гравітаційна взаємодія». Мета. Узагальнити і
систематизувати знання учнів даної теми; розвивати вміння висловлювати
свою думку, робити висновки, вміння
самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал; виховувати інтерес до предмета,
впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок систематизації знань
(семінар). |
Урок 53. Розв’язування
задач на розрахунок сили тяжіння, ваги тіла. Мета. Систематизувати
знання про силу тяжіння і вагу як фізичні величини, про поняття перевантаження
та невагомості, формувати вміння обчислювати вагу тіла у стані спокою і при
рівноприскореному русі вгору і вниз; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву;
виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язувння задач. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|