|
У категорії матеріалів: 86 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 40. Розв’язування задач на
застосування другого закону Ньютона. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на застосування ІІ
закону Ньютона; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування
задач, логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 39. Другий закон Ньютона. Третій закон Ньютона. Межі
застосування законів Ньютона. Мета.
Cформулювати
та записати в математичній формі другий закон Ньютона; пояснити залежність між
величинами, що входять до формули цього закону, розкрити зміст
третього закону Ньютона, поглибити знання учнів про взаємодію тіл, з'ясувати
межі застосування законів Ньютона; розвивати логічне мислення, вміння
пояснювати вияви другого закону Ньютона в природі; формувати інтерес до
вивчення фізики, виховувати працьовитість, відповідальність. Тип
уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція).Демонстрації: залежність
прискорення тіла від сили, що діє на нього. Обладнання: візок
з легенькими колесами, обертовий диск, набір тягарців, пружина, блок, брусок, іграшковий
автомобіль з двигуном, візки, кусок металу, магніт. |
Урок
38. Лекція. Закони динаміки. Перший
закон Ньютона. Інерціальні системи відліку. Принцип
відносності Галілея. Мета. Формувати знання
про явище інерції та інертності тіл, її зв’язок з масою тіл, закони Ньютона,
зокрема першого закону; розвивати кругозір, уяву, логічне мислення; виховувати
інтерес до предмета. Тип уроку. Урок
вивчення нового матеріалу (лекція). |
Урок 36-37. Розв’язування
задач на розрахунок рівнодійної сил. Мета. Формувати вміння розв’язувати задач на розрахунок
рівнодійної сил та встановлення залежності маси тіла від його швидкості;
розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву,увагу; виховувати інтерес до
предмета. Тип уроку. Урок
комбінований.
|
Урок 35. Лекція.
Механічна взаємодія тіл. Сила. Види сил. Вимірювання сил. Додавання сил. Мета. Ознайомити учнів із поняттями динаміки як розділу фізики
, взаємодії як невід’ємної частини матерії , розкриття поняття сили як міри
взаємодії, з’ясування видів сил, які розглядаються в механіці,
ознайомити учнів із вимірюванням сил за допомогою динамометра з’ясувати сутність
методів наукового пізнання, формувати світогляд учнів шляхом вивчення нових фізичних
явищ, та фізичних законів; розвивати кругозір, логічне мислення, уяву; виховувати
спостережливість учнів та вміння робити узагальнення. Тип уроку. Урок засвоєння
нових знань, вмінь та навичок. (лекція). Обладнання:
комплект з динаміки. |
Урок 34. Контрольна робота №3. Рівномірний
та нерівномірний криволінійний рух. Мета. Перевірити знання
та вміння учнів розв’язувати задачі на розрахунок кінематичних величин при
рівномірному та нерівномірному криволінійному русі; розвивати вміння застосовувати
теоретичний матеріал до розв’язання задач, логічне мислення, пам’ять;
виховувати самостійність. Тип уроку.
Урок контролю знань і вмінь учнів.
|
Урок 33. Узагальнення і
систематизація теми: «Рівномірний та нерівномірний рух по колу» Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про
рівномірний і нерівномірний криволінійні рухи, формувати вміння розв’язувати
задачі на визначення кінематичних величин цих рухів; розвивати логічне
мислення, вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач;
виховувати впевненість у своїх силах. Тип
уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. |
Урок 32. Нерівномірний криволінійний рух.
Тангенціальне й нормальне прискорення. Інваріантні і відносні величини
кінематики. Мета. Формувати знання про нерівномірний криволінійний рух, інваріантні і відносні величини кінематики, ввести
поняття тангенціального, нормального та повного прискорення, кутового
прискорення, його зв’язок з кутовою швидкістю; розвивати логічне мислення, пам’ять,
увагу, уяву; виховувати допитливість, самостійність. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 30-31. Розв’язування задач на
визначення кінематичних величин при криволінійному русі та рівномірному русі по
колу Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок
кінематичних величин при криволінійному русі та рівномірному русі по колу;
розвивати логічне мислення, увагу, вміння використовувати теоретичний матеріал
до розв’язку задач; виховувати інтерес до предмету, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 29. Лекція. Рівномірний
рух матеріальної точки по колу. Період обертання та обертова частота. Кутова
швидкість. Кінематичні рівняння руху тіла по колу. Зв'язок лінійних і кутових
величин, що характеризують рух матеріальної точки по колу. Доцентрове прискорення. Мета. Формувати знання про переміщення, шлях, швидкість і прискорення, про
напрям миттєвої швидкості під час криволінійного руху, про період і частоту
обертання тіла; порівняти переміщення, шлях, швидкість під час прямолінійного
рівномірного, нерівномірного та криволінійного рухів; розповісти про широке
застосування криволінійних рухів у техніці, сільському господарстві. Розвивати образне
та критичне мислення, творчу уяву; виховувати почуття відповідальності,
працелюбність, самостійність, уважність. Тип
уроку. Урок вивчення нового матеріалу. (лекція) |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|