|
У категорії матеріалів: 86 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 51-52. Розвиток космонавтики. Внесок український
учених у розвиток космонавтики (Ю. Кондратюк, С. Корольов та ін.). Мета. Сформувати
уявлення учнів про основні закони
космічних польотів, утапи розвитку космонавтики; розвивати наполегливість у
засвоєнні законів природи; викликати почуття гордості за розвиток вітчизняної
космонавтики; виховувати вміння висловлюватися. Тип
уроку. Урок – конференція. Обладнання:
мультимедійний проектор, відео до уроку. |
Урок 50. Штучні
супутники Землі. Перша та друга космічні швидкості. Мета. Ознайомити учнів із поняттям штучного супутника Землі,
космічних швидкостей та їх змісту, формувати вміння розраховувати першу
космічну швидкість, розглянути історію розвитку космонавтики, її наукового та
практичного значення; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес
до предмета. Тип
уроку. Урок комбінований. |
Урок 49. Вага
й невагомість. Перевантаження. Мета. Поглибити знання учнів про вагу тіла та невагомість,
з'ясувати, чому дорівнює вага тіла, що рухається з прискоренням; ввести поняття
про перевантаження; розвивати логічне мислення та пізнавальний інтерес;
виховувати старанність, дисциплінованість. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання:
пружинні ваги, набір гирьок. |
Урок 47-48. Розв’язування задач на розрахунок сили всесвітнього тяжіння,
сили тяжіння. Мета. Формувати вміння
розв’язувати задачі на застосування закону Всесвітнього тяжіння, формули сили
тяжіння та формули прискорення вільного падіння для Землі і будь-якої планети;
розвивати логічне мислення, уяву, увагу, вміння застосовувати теоретичний
матеріально розв’язування задач; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок
46. Лекція. Гравітаційна взаємодія.
Гравітаційне поле. Закон
всесвітнього тяжіння. Гравітаційна стала. Сила тяжіння. Вплив добового обертання Землі на значення
прискорення вільного падіння. Мета. Сформувати
знання про гравітаційну взаємодію тіл, сформулювати та записати закон всесвітнього
тяжіння, розкрити фізичний зміст
гравітаційної сталої, розглянути силу тяжіння як прояв гравітаційної взаємодії;
розвивати допитливість, зацікавити учнів у більш ретельному вивченні теми;
сприяти формуванню сучасного світогляду; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу (лекція). |
Урок 45. Контрольна робота №4. Закони
Ньютона. Мета. Оцінити знання,
уміння та навички учнів з вивченої теми; розвивати логічне мислення, пам'ять,
увагу, уяву; виховувати самостійність, старанність, відповідальність за
виконувану роботу. Тип уроку. Урок
контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів. |
Урок 44. Узагальнення і систематизація теми: «Закони
Ньютона» Мета. Узагальнити і систематизувати вміння учнів розв’язувати
задачі з даної теми; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до
розв’язування задач, логічне мислення пам’ять, увагу; виховувати впевненість у
своїх силах. Тип уроку. Урок
узагальнення і систематизації знань і
вмінь учнів. |
Урок 43. Узагальнення і систематизація теми: «Закони
Ньютона» Мета. Узагальнити
і систематизувати знання учнів даної теми; розвивати вміння висловлювати
свою думку, робити висновки, вміння
самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал; виховувати інтерес до предмета,
впевненість у своїх силах. Тип уроку.
Урок – семінар (аукціон) |
Урок
42. Лабораторна робота №2. Вимірювання
сил. Мета.
Закріпити знання
учнів про сили та способи їх додавання, удосконалити засвоєні раніше знання
шляхом проведення учнями дослідів по вимірюванні сил; розвивати логічне
мислення та вміння робити висновки з експерименту; виховувати акуратність під
час проведення експериментів. Тип уроку.
Урок формування практичних умінь і навичок. |
Урок 41. Розв’язування задач на застосування другого і третього законів
Ньютона. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на застосування ІІ закону Ньютона;
розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач,
логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|