|
У категорії матеріалів: 86 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 28. Контрольна
робота №2 Нерівномірний рух. Мета. Перевірити вміння учнів розв’язувати задачі на
визначення кінематичних величин рівнозмінного руху; розвивати вміння
застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач, логічне мислення;
виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок контролю знань і вмінь учнів. |
Урок 27. Узагальнення і систематизація теми
«Нерівномірний рух» Мета. Узагальнити і
систематизувати знання учнів даної теми; розвивати вміння висловлювати
свою думку, робити висновки, вміння
самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал; виховувати інтерес до предмета,
впевненість у своїх силах. Тип уроку.
Урок – семінар
|
Урок 26. Розв’язування задач на
розрахунок кінематичних величин під час руху тіла, кинутого горизонтально та
під кутом до горизонту. Мета. Закріпити знання учнями вивченого матеріалу; навчити застосовувати свої
знання для ров’язування відповідних задач; розвивати логічне мислення, пам’ять;
виховувати впевненість у своїх силах. Тип
уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 25. Рух тіла,
кинутого під кутом до горизонту. Рух тіла, кинутого горизонтально. Мета. Дати уявлення про рух тіла по параболі на прикладі
руху тіла, кинутого горизонтально та під кутом до горизонту; навчити учнів обчислювати
дальність польоту тіла, кинутого горизонтально та під кутом до горизонту;
розвивати логічне мислення, уяву, графічну культуру; виховувати самостійність. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 23-24. Розв’язування задач на розрахунок кінематичних величин при вільному падінні тіла,
та його русі по вертикалі. Мета. формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок
кінематичних величин для двох випадків: коли тіло вільно падає і рухається по вертикалі;
розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач, логічне
мислення, уяву, увагу; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 22. Лекція. Вільне падіння тіл. Прискорення
вільного падіння. Рівняння руху під час вільного падіння тіл. Рух тіла,
кинутого вертикально вгору, вниз. Мета. Формувати знання про явище вільного падіння, прискорення
вільного падіння; виробити вміння застосовувати знання про рівноприскорений рух
до вільного падіння тіла до рухів тіла, кинутого вертикально вгору, вниз; розвивати
вміння розв’язувати задачі на визначення висоти підняття, логічне мислення,
пам’ять, увагу, уяву; виховувати інтерес до фізики, до експериментального
методу пізнання, розкриваючи роль Галілея, значення його дослідів з вільним
падінням тіл. Тип уроку. Урок
вивчення нового матеріалу (лекція). |
Урок 21. Лабораторна
робота №1. Визначення прискорення тіла під
час рівноприскореного руху. Мета. Сформувати
експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення
експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту.
Тип уроку. Урок формування
практичних умінь і навичок. |
Урок 20. Розв’язування задач на побудову графіків залежності
кінематичних величин від часу. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі: аналізувати умову, грамотно
оформлювати задачі,робити необхідні креслення; розвивати логічне мислення,
пам’ять, вміння застосовувати теоретичний матеріал для розв’язання задачі;
виховувати впевненість, впертість. Тип
уроку. Урок формування навичок розв’язування задач. |
Урок 19. Розв’язування задач на
визначення прискорення, швидкості, переміщення, координати тіла для
рівноприскореного руху. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі: аналізувати умову, грамотно
оформлювати задачі; розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння застосовувати
теоретичний матеріал для розв’язання задачі; виховувати впевненість, впертість.
Тип уроку. Урок формування навичок
розв’язування задач. |
Урок 18. Лекція.
Рівноприскорений рух. Прискорення.
Рівняння рівноприскореного прямолінійного руху. Графіки залежності кінематичних величин від часу для
рівноприскореного прямолінійного руху. Мета. Ввести поняття рівнозмінного, рівноприскореного та рівносповільненого руху,
прискорення, переміщення у рівноприскореному русі, рівняння швидкості,
координати рівноприскореного руху; розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять;
виховувати наполегливість у досягненні мети.Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція). |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|