|
У категорії матеріалів: 86 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 8 9 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 72. Розв’язування задач на застосування умов
рівноваги. Мета. формувати вміння учнів розв’язувати задачі, використовуючи
І умову рівноваги для тіл, що не обертаються, правила моментів для тіл, що
закріплену вісь обертання , а також умови рівноваги для нерухомих тіл;розвивати
логічне мислення, вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування
задачі; виховувати впевненістьу своїх силах, графічну культуру. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 71. Лекція. Рівновага тіл.
Види рівноваги тіл. Умови рівноваги
тіла. Момент сили. Мета. Ознайомити учнів з основною задачею статики;
сформувати в учнів уявлення про рівновагу тіла; розглянути умови рівноваги
важеля, питання стійкості рівноваги тіл;
розвивати в учнів вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки при
вивченні фізичних явищ; виховувати інтерес до предмета, довести важливість
рівноваги тіл та їх систем в таких галузях, як будівництво, машинобудівництво. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань (лекція). |
Урок 70. Контрольна робота №5. Сили пружності та тертя. Рух під дією кількох сил Мета. Перевірити вміння учнів розв’язувати задачі на розрахунок сил тертя,
пружності, та на рух тіл під дією кількох сил; розвивати логічне мислення,
вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач;
виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок контролю знань і вмінь учнів. |
Урок 69. Узагальнення і
систематизація теми: «Сили пружності та тертя. Рух під дією кількох сил» Мета. Узагальнити і
систематизувати знання учнів про силу пружності, тертя, про Рух тіла підією
кількох сил у випадку руху по горизонтальній та похилій поверхнях, і у випадку
пружно-зв’язаних тіл; розвивати
мислення, вміння висловлювати свою думку,робити висновки; виховувати інтересдо
предмета. Тип уроку. Урок – семінар. |
Урок 68. Розв’язування задач на застосування закону
Бернуллі. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на застосування закону
Бернулі, рівняння неперервності течії; розвивати вміння застосовувати знання
теоретичного матеріалу для розв’язування задач, логічне мислення, пам’ять;
виховувати впевненість у своїх силах. Тип
уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 67. Лекція. Потік
рідини в трубі. Рівняння Бернуллі. Підіймальна сила крила. Мета. Формувати знання
учнів про закон Бернуллі, застосовувати теорію до пояснення ряду
спостережуваних явищ і експериментів; розвивати навички проблемного підходу до рішення
поставленого завдання, логічне мислення, навички моделювання й узагальнення
матеріалу, уміння застосовувати теоретичний матеріал до пояснення поставлених
експериментів, природних та життєвих явищ; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.Обладнання: набір приладів для
проведення експериментів. |
Урок
66. Узагальнення і систематизація теми «Рух тіла під дією кількох сил» Мета. Узагальнити і систематизувати
знання учнів з даної теми, а також вміння розв’язувати задачі на рух тіла під дією кількох сил; розвивати логічне і алгоритмічне
мислення, пам’ять, увагу, уяву; виховувати
самостійність, впевненість у своїх силах. Тип
уроку. Урок узагальнення і систематизаціїзань і вмінь. |
Урок 65. Розв’язування задач на рух тіла під дією кількох сил (рух
пружно-зв’язних тіл) Мета. Продовжувати формувати вміння учнів складати
рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють на систему пружно зв’язаних тіл;
формувати знання про спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло діють
кілька сил; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у
своїх силах. Тип уроку. Урок
формування вмінь розв’язування
задач |
Урок 64. Розв’язування задач на рух тіла під дією
кількох сил (по горизонтальній та похилій площині) Мета. Продовжувати
формувати вміння учнів складати рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють
на систему пружно зв’язаних тіл; формувати знання про спосіб розв'язування
задач з механіки коли на тіло діють кілька сил; розвивати логічне мислення,
уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 63. Рух тіла під дією кількох сил (рух
пружно-зв’язних тіл). Мета. Формувати вміння учнів складати рівняння
руху з урахуванням усіх сил, що діють на систему пружно зв’язаних тіл;
формувати знання про спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло діють
кілька сил; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у
своїх силах. Тип уроку. Урок
комбінований. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|