|
У категорії матеріалів: 33 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 24. Властивості об’єктів, значення властивостей. Мета. Формувати поняття «властивості об'єкта», навчити класифікувати об'єкти за певними ознаками; розвивати логічне мислення; сприяти вихованню в учнів інформаційної культури, виховувати старанність. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання та програмне забезпечення: комп'ютери, презентація до уроку, програмний засіб «Інформатика, 1 рік навчання»
Презентація до уроку |
Урок 23. Поняття об’єкту. Об’єкти живої і неживої природи. Прості та складні об’єкти. Мета. Сформувати поняття об'єкта, розглянути об’єкти живої і неживої природи, прості та складні об’єкти; розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері; виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку. Засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Навчальне обладнання: комп’ютер, презентація до уроку, дидактичний матеріал, навчальна програма «Розвиваючі ігри». |
Урок 22. Алгоритми в нашому житті. Мета. Закріпити навички створювати і виконувати алгоритми; ознайомити з прикладами алгоритмів у житті; розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері; виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизація знань, формування вмінь. Програмне забезпечення та обладнання: комп’ютер, презентація до уроку, мультфільм «Почемучка. Алгоритми».
Мультфільм "Почемучка. Алгоритм" |
Урок 21.Команди і виконавці. Виконавці алгоритмів. Мета. Узагальнити знання про команди і алгоритми, ввести поняття «виконавця алгоритму»; розвивати логічне мислення, уяву, мову; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований.Обладнання: комп’ютери, презентація до уроку, програма «Сходинки до інформатики», фрагмент мультфільма «Вовка в тридев’ятому царстві».
Мультфільм "Вовка в тридевятом царстве" |
Урок 20. Ознайомлення з поняттям алгоритму. Мета. Узагальнити поняття команди та ввести поняття алгоритму, формувати вміння правильно складати послідовність команд, тобто алгоритми; розвивати логічне мислення, увагу,уяву; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: комп’ютери, дидактичний матеріал, розвиваюча програма «Сходинки до інформатики». Картка до уроку. |
Урок 19. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди. Мета. Формувати знання учнів про різні типи речень, зокрема
спонукальні, ввести поняття «команди»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати впевненість у своїх сила. Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу. Картка до уроку.
|
Урок 18. Робота з
розвиваючими програмами. Мета. Повторити знання про
голосні та приголосні звуки, закріпити знання про
голосні та приголосні звуки на практиці, пояснити правила роботи з
програмою "Незвичайний поїзд"; розвивати увагу, фонетичний слух, спостережливість, логічне
мислення; виховувати доброту, почуття відповідальності, інтерес до мови. Тип уроку. Урок набуття практичних умінь і навичок. Обладнання: комп’ютер,дидактичний матеріал, навчальна програма «Сходинки
до інформатики». |
Урок 17. Людина у світі інформації.
Де і як людина використовує інформацію. Мета.
Продовжувати формувати знання про інформацію та інформаційні процеси,
використання інформації людьми; розвивати інформаційну культуру та логічне
мислення; виховувати інтерес до предмета. Тип
уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання:
комп’ютер,
навчальна програма «Сходинки до інформатики», дидактичний матеріал. Картка до уроку. |
Урок 16. Різні пристрої, що використовуються для роботи з
повідомленнями. Мета. Формування
уявлення про способи передавання повідомлень у минулі часи і тепер,
огляд та ознайомлення з пристроями роботи з інформацією, закріплення знань про
інформаційні процеси, закріплення навичок завантаження комп'ютерних програм та
завершення їх роботи; розвиток логічного абстрактного мислення, творчої уяви,
розумових вмінь: аналіз та класифікація; розвиток мимовільної пам'яті; сприяння
вихованню інтересу до предмета, прищеплення шанобливого ставлення до
результатів праці винахідників минулого, виховування старанності. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань,
формування вмінь та навичок. Обладнання
та наочність: дошка, комп'ютер, картки кожному учневі для вправи на
встановлення відповідності. Картка до уроку. |
Урок 15. Коротка історія
створення комп’ютера. (від абака до нетбука). Мета: Познайомити
учнів зі стародавніми обчислювальними приладами, розвивати
увагу, логічне мислення, просторову уяву; виховувати
інтерес до інформатики. Обладнання: таблиця з історичними подіями, презентація до розповіді, тренажер «Полі – М», дидактичний
матеріал. Презентаця до уроку |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|