|
У категорії матеріалів: 33 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Урок 14. Інформаційні процеси, що використовуються для роботи з
повідомленнями. Мета. ознайомити учнів з поняттями отримання, збереження,
обробки та передачі інформації; дати поняття
інформаційних процесів; повторити поняття інформації; розвивати пам’ять і логічне мислення;
виховувати дисциплінованість,
обережність. Тип уроку. Урок
вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручники, дидактичний матеріал, програма «Сходинки до інформатики». Картка до уроку |
Урок 13. Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною
повідомлень. Мета. Ознайомити учнів з поняттям інформації, з’ясувати за допомогою чого людина сприймає
інформацію; розвивати пам’ять і логічне
мислення; виховувати дисциплінованість,
обережність. Обладнання: підручники,
презентація до уроку, плакат із зображенням клавіатури, програма «Сходинки до
інформатики». Картка до уроку
|
Урок 11. Клавіатура. Вивчення керуючих клавіш. Мета. Ознайомити дітей з керуючими клавішами та цифровою
групою клавіш, їх призначенням; навчити керувати даними клавішами; розвивати
пам'ять та уважність; виховувати працелюбність. Обладнання: наочність, презентація до уроку, комп’ютерна програма «Сходинки до
інформатики 2 клас» - «Кіт риболов». Тип
уроку. Урок комбінований.Презентація до уроку.
|
Урок 10. Клавіатура.
Основні клавіші, їх призначення. Мета. Познайомити з
клавіатурою, її призначенням, вчити користуватися клавіатурою; розвивати увагу,
пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до інформатики. Обладнання: презентація до уроку, картки, комп’ютерна програма «Сходинки
до інформатики» - «Кіт риболов», підручники. Тип уроку. Урок комбінований. Презентація до уроку.
|
Урок 9. Робота з програмами на розвиток логічного
мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею. Мета. Продовжити формувати
вміння учнів працювати на комп’ютері з програмою на відпрацювання роботи з
мишею;, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву, вміння користуватися
маніпулятором «миша»; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування умінь і навичок. |
Урок 8. Робота з програмами на розвиток логічного
мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею. Мета. Продовжити формувати
вміння учнів працювати на комп’ютері з програмою на відпрацювання роботи з
мишею;, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву, вміння користуватися
маніпулятором «миша»; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування вмінь і навичок.
Презентація до уроку:
|
Урок 7. Поняття про програму. Запуск програми на
виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи з програмою. Мета. Дати дітям поняття про програму, її запуск з
Робочого стола, вікна програми, вивчити способи запуску та завершення програм;
розвивати логічне й образне мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до
предмета й нових інформаційних технологій.
Тип уроку. Урок засвоєння нових знань, умінь, навичок.......
|
Урок 6. Миша. Наведення вказівника, вибір об’єктів,
переміщення об’єктів, подвійне клацання. Мета. Дати дітям уявлення про вказівники та
їх види; розвивати логічне й образне мислення, увагу, пам'ять; виховувати
інтерес до предмета та нових інформаційних технологій. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань, умінь, навичок.Презентація до уроку
|
Урок 5.
Підготовка комп’ютера до роботи.
Коректне завершення роботи з комп’ютером. Робочий стіл. Мета. Ознайомити учнів з
поняттям «Робочий стіл», його основною функцією та призначенням; розповісти про
піктограми, які знаходяться на робочому столі, формувати вміння правильно
вмикати і коректно вимикати комп’ютер; розвивати пам’ять і логічне мислення; виховувати
дисциплінованість, обережність, взаємоповагу в колективі до кожної особистості.
Тип уроку. Урок комбінований.Презентація до уроку |
Урок 4. Складові
комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої
виведення (монітор, принтер). Мета. Ознайомити учнів з основними пристроями комп’ютера та їх призначенням; закріпити знання з правил
поведінки та технікою безпеки в комп’ютерному класі; продовжувати вчити користуватися
маніпулятором «миша»; формувати навички грамотності, безпечної роботи за комп’ютером; розвивати уважність та охайність при роботі в
комп’ютерному класі; виховувати
дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті, повагу до інформатики, як
предмету. Тип уроку. Урок
комбінований.....Презентація до уроку
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|