|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 161-170 |
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 » |
Урок 5.
Види сучасних персональних
комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори). Мета. Допомогти учням засвоїти види сучасних комп’ютерів; розвивати пізнавальні інтереси, навики роботи з мишею і клавіатурою,
самоконтролю, уміння конспектувати; виховувати
інформаційну культуру учнів, що вчаться, уважність, акуратність,
дисциплінованість, посидючість. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 4.
Контрольна робота №1 на тему:
«Інформація. Інформаційні процеси. Дані» Мета. Перевірити знання учнів з даної
теми, формувати вміння працювати з електронними тестами; розвивати логічне
мислення, увагу; виховувати самостійність. Тип
уроку. Урок контролю знань і вмінь учнів. |
Урок 3. Дані. Пристрої, що використовуються для
роботи з даними. Мета. Формувати знання про дані та пристрої роботи з ними,
розглянути різні види комп’ютерів; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву,
увагу, вміння працювати на комп’ютері; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований.Презентація до уроку
|
Урок 2. Інформаційні
процеси: зберігання, опрацювання, передавання та пошук повідомлень. Мета. Формування знання про
інформаційні процеси : зберігання, опрацювання, передавання та пошук
повідомлень, розглянути способи пошуку, передавання, та зберігання інформації;
розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати науковий світогляд, розширювати
кругозір. Тип кроку. Урок
комбінований. |
Урок 1.
Поняття інформації. Повідомлення.
Способи подання повідомлень. Мета. Ознайомити учнів з правилами поведінки та техніки безпеки в
комп’ютерному кабінеті, ввести поняття «повідомлення» та «інформація»,
розглянути способи подання інформації; розвивати логічне мислення, пам’ять;
виховувати науковий світогляд, розширювати кругозір. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу.
Презентація до уроку
|
Урок 8. Робота з програмами на розвиток логічного
мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею. Мета. Продовжити формувати
вміння учнів працювати на комп’ютері з програмою на відпрацювання роботи з
мишею;, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву, вміння користуватися
маніпулятором «миша»; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування вмінь і навичок.
Презентація до уроку:
|
Урок 7. Поняття про програму. Запуск програми на
виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи з програмою. Мета. Дати дітям поняття про програму, її запуск з
Робочого стола, вікна програми, вивчити способи запуску та завершення програм;
розвивати логічне й образне мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до
предмета й нових інформаційних технологій.
Тип уроку. Урок засвоєння нових знань, умінь, навичок.......
|
Урок 6. Миша. Наведення вказівника, вибір об’єктів,
переміщення об’єктів, подвійне клацання. Мета. Дати дітям уявлення про вказівники та
їх види; розвивати логічне й образне мислення, увагу, пам'ять; виховувати
інтерес до предмета та нових інформаційних технологій. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань, умінь, навичок.Презентація до уроку
|
Урок 5.
Підготовка комп’ютера до роботи.
Коректне завершення роботи з комп’ютером. Робочий стіл. Мета. Ознайомити учнів з
поняттям «Робочий стіл», його основною функцією та призначенням; розповісти про
піктограми, які знаходяться на робочому столі, формувати вміння правильно
вмикати і коректно вимикати комп’ютер; розвивати пам’ять і логічне мислення; виховувати
дисциплінованість, обережність, взаємоповагу в колективі до кожної особистості.
Тип уроку. Урок комбінований.Презентація до уроку |
Урок 4. Складові
комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої
виведення (монітор, принтер). Мета. Ознайомити учнів з основними пристроями комп’ютера та їх призначенням; закріпити знання з правил
поведінки та технікою безпеки в комп’ютерному класі; продовжувати вчити користуватися
маніпулятором «миша»; формувати навички грамотності, безпечної роботи за комп’ютером; розвивати уважність та охайність при роботі в
комп’ютерному класі; виховувати
дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті, повагу до інформатики, як
предмету. Тип уроку. Урок
комбінований.....Презентація до уроку
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|