Учитель - не той, хто вчить, а той у кого вчаться

Меню сайту
Категорії розділу
Інформатика, 2 клас [33]
Інформатика, 5 клас [20]
Фізика, 9 клас [7]
Фізика, 8 клас [6]
Фізика, 10 клас, рівень стандарту [6]
Фізика, 7 клас [4]
Фізика, 11 клас [3]
Інформатика 6 клас [4]
Інформатика 3 клас [4]
Фізика 10 клас, профільний рівень [86]
Калькулятор
Головна » Файли » Конспекти уроків

У розділі матеріалів: 173
Показано матеріалів: 151-160
Сторінки: « 1 2 ... 14 15 16 17 18 »

Урок 10. Клавіатура. Основні клавіші, їх призначення. Мета. Познайомити з клавіатурою, її призначенням, вчити користуватися клавіатурою; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до інформатики. Обладнання: презентація до уроку, картки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики» - «Кіт риболов», підручники. Тип уроку. Урок комбінований.  

Презентація до уроку.

Інформатика, 2 клас | Переглядів: 398 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 10.11.2013 | Коментарі (0)

Урок у 8 класі «Тепловий рух. Внутрішня енергія тіла, способи її зміни. Теплообмін та його види». Мета уроку: познайомити з поняттям внутрішньої енергії, з’ясувати від чого залежить внутрішня енергія тіла, розглянути способи зміни внутрішньої енергії, ввести поняття теплообміну, його видів: теплопровідність, конвекція, теплове випромінювання; розвивати діалектико-матеріалістичний світогляд, формування понять про теплові явища; продовжувати розвивати вміння працювати з підручником та додатковою літературою, порівнювати, аналізувати, узагальнювати, вибирати головне, робити висновки; виховувати прагнення досліджувати навколишній світ. Тип уроку. Урок комбінований.
Фізика, 8 клас | Переглядів: 491 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 03.11.2013 | Коментарі (0)

Урок фізики у 8-му класі «Виштовхувальна сила. Закон Архімеда. Умови плавання тіл.»  Мета уроку: сформувати поняття про Архімедову силу, ознайомити учнів з законом  Архімеда, формувати вміння застосовувати закон Архімеда під час розв’язування типових задач; з'ясувати умови, за яких можливе плавання тіл; показати практичне застосування  закону Архімеда; розвивати логічне мислення, пам'ять, навики виконання та осмислення експерименту; виховувати вміння висловлювати свої думки в усній та письмовій формі, впроваджувати екологічне виховання. Обладнання: відерце Архімеда,склянка з водою, терези, важки однакового обєму і різного, динамометри; комп’ютер. Тип  уроку:    вивчення нового матеріалу. Форма уроку: урок – дослідження.
Фізика, 8 клас | Переглядів: 361 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 03.11.2013 | Коментарі (0)

Урок 9.  Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею. Мета. Продовжити формувати вміння учнів працювати на комп’ютері з програмою на відпрацювання роботи з мишею;, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву, вміння користуватися маніпулятором «миша»; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування умінь і навичок.
Інформатика, 2 клас | Переглядів: 833 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 03.11.2013 | Коментарі (0)

Урок у 9 класі «Магнітна дія котушки зі струмом. Електромагніти.» Тема: Магнітне поле котушки зі струмом. Електромагніти.Мета: розглянути магнітне поле котушки зі струмом, ознайомити з будовою електромагніта та з роботою пристроїв, які мають електромагніт;  розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, проводити аналогії, робити висновки, пізнавальний інтерес; формувати навички роботи в парах; прищеплювати інтерес до предмета через різні компоненти виховного процесу. Тип уроку: комбінований.

Фізика, 9 клас | Переглядів: 665 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 03.11.2013 | Коментарі (0)

Урок  у 9 класі «Магнітне поле Землі. Постійні магніти. Взаємодія магнітів. Магнітна дія струму. Дослід Ерстеда.» Мета. Продовжувати формувати в учнів уявлення про  магнітні явища; познайомити учнів з властивостями постійних магнітів, сформувати наукове уявлення про магнітне поле; пояснити походження та властивості магнітного поля Землі,  дати поняття магнітного поля провідника зі струмом; досліджувати залежність величини магнітного поля магніту від відстані до нього; познайомитися із властивостями магнітного поля; розвивати в учнів довільну увагу, мислення (уміння аналізувати, порівнювати, проводити аналогії, робити висновки), пізнавальний інтерес (на основі фізичного експерименту); формувати науковий світогляд, збуджувати інтерес до вивчення фізики. Тип уроку: комбінований.

 

 

Фізика, 9 клас | Переглядів: 1038 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 03.11.2013 | Коментарі (0)

Урок фізики у 9-му класі «Узагальнення і систематизація теми «Струм. Напруга. Опір.» (гра «Щасливий випадок») Мета. Узагальнити і підсумувати знання учнів теоретичного матеріалу та вміння розв'язувати задачі з даної теми; розвивати мислення, увагу, пам" ять; виховувати інтерес до предмета, почуття відповідальності, колективізм. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. 

Фізика, 9 клас | Переглядів: 499 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 03.11.2013 | Коментарі (0)

Урок 8.  Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером. Клавіатура. Мета. Ознайомити учнів із правилами поведінки та безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі, з клавіатурою комп’ютера та їх призначення,  навчити їх готувати комп’ютер до роботи та коректно завершувати роботу з комп’ютером; розвивати інформаційну культуру; виховувати самостійність, вміння працювати в групах, інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового навчального матеріалу.

Інформатика, 5 клас | Переглядів: 348 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 02.11.2013 | Коментарі (0)

Урок 7.  Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей. Класифікація об’єктів. Об’єкти навколо нас. Мета. Формувати поняття по об’єкти, їх властивості, класифікацію об’єктів., розглянути об’єкти навколо нас і класифікувати їх; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати інтерес до предмета, самостійність, вміння працювати в групі. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Презентація до уроку
Інформатика, 5 клас | Переглядів: 251 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 02.11.2013 | Коментарі (0)

Урок 6.  Складові комп’ютера: системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура); зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять); виведення даних (монітор, принтер) та їх призначення. Мета. Розглянути   будову  комп'ютера,  його  складові  частини  та  їх взаємодію,  пристрої  введення-виведення  даних, їх  призначення  та характеристики; розвивати мислення, увагу учнів; виховувати серйозне ставлення до вибору майбутньої професії; формувати  вміння  об'єктивно  оцінювати  себе  та  інших;  виховувати інтерес до вивчення предмета. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Презентація до уроку


Інформатика, 5 клас | Переглядів: 301 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 02.11.2013 | Коментарі (0)

Форма входу
Погода
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz