|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 151-160 |
Сторінки: « 1 2 ... 14 15 16 17 18 » |
Урок 10. Клавіатура.
Основні клавіші, їх призначення. Мета. Познайомити з
клавіатурою, її призначенням, вчити користуватися клавіатурою; розвивати увагу,
пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до інформатики. Обладнання: презентація до уроку, картки, комп’ютерна програма «Сходинки
до інформатики» - «Кіт риболов», підручники. Тип уроку. Урок комбінований. Презентація до уроку.
|
Урок у 8 класі «Тепловий рух. Внутрішня
енергія тіла, способи її зміни. Теплообмін та його види». Мета уроку:
познайомити з поняттям внутрішньої енергії, з’ясувати від чого залежить
внутрішня енергія тіла, розглянути способи зміни внутрішньої енергії, ввести
поняття теплообміну, його видів: теплопровідність, конвекція, теплове
випромінювання; розвивати діалектико-матеріалістичний світогляд, формування
понять про теплові явища; продовжувати розвивати вміння працювати з підручником
та додатковою літературою, порівнювати, аналізувати, узагальнювати, вибирати
головне, робити висновки; виховувати прагнення досліджувати навколишній світ. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок фізики у
8-му класі «Виштовхувальна сила. Закон Архімеда. Умови плавання тіл.» Мета уроку: сформувати
поняття про Архімедову силу, ознайомити учнів з законом Архімеда, формувати вміння застосовувати
закон Архімеда під час розв’язування типових задач; з'ясувати умови, за яких
можливе плавання тіл; показати практичне застосування закону Архімеда; розвивати логічне мислення,
пам'ять, навики виконання та осмислення експерименту; виховувати вміння висловлювати свої думки в усній
та письмовій формі, впроваджувати екологічне виховання. Обладнання: відерце Архімеда,склянка з водою, терези, важки
однакового об’єму і різного,
динамометри; комп’ютер. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Форма уроку: урок – дослідження. |
Урок 9. Робота з програмами на розвиток логічного
мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею. Мета. Продовжити формувати
вміння учнів працювати на комп’ютері з програмою на відпрацювання роботи з
мишею;, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву, вміння користуватися
маніпулятором «миша»; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування умінь і навичок. |
Урок у 9 класі «Магнітна дія котушки зі струмом. Електромагніти.» Тема: Магнітне поле котушки зі струмом. Електромагніти.Мета: розглянути магнітне поле котушки зі струмом, ознайомити з будовою електромагніта та з роботою пристроїв, які мають електромагніт; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, проводити аналогії, робити висновки, пізнавальний інтерес; формувати навички роботи в парах; прищеплювати інтерес до предмета через різні компоненти виховного процесу. Тип уроку: комбінований. |
Урок у 9 класі «Магнітне поле Землі. Постійні магніти. Взаємодія магнітів. Магнітна дія струму. Дослід Ерстеда.» Мета. Продовжувати формувати в учнів уявлення про магнітні явища; познайомити учнів з властивостями постійних магнітів, сформувати наукове уявлення про магнітне поле; пояснити походження та властивості магнітного поля Землі, дати поняття магнітного поля провідника зі струмом; досліджувати залежність величини магнітного поля магніту від відстані до нього; познайомитися із властивостями магнітного поля; розвивати в учнів довільну увагу, мислення (уміння аналізувати, порівнювати, проводити аналогії, робити висновки), пізнавальний інтерес (на основі фізичного експерименту); формувати науковий світогляд, збуджувати інтерес до вивчення фізики. Тип уроку: комбінований.
|
Урок фізики у 9-му класі «Узагальнення і систематизація теми «Струм. Напруга. Опір.» (гра «Щасливий випадок») Мета. Узагальнити і підсумувати знання учнів теоретичного матеріалу та вміння розв'язувати задачі з даної теми; розвивати мислення, увагу, пам" ять; виховувати інтерес до предмета, почуття відповідальності, колективізм. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. |
Урок 8. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером. Клавіатура. Мета. Ознайомити учнів із правилами поведінки та безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі, з клавіатурою комп’ютера та їх призначення, навчити їх готувати комп’ютер до роботи та коректно завершувати роботу з комп’ютером; розвивати інформаційну культуру; виховувати самостійність, вміння працювати в групах, інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового навчального матеріалу. |
Урок 7.
Об’єкти. Властивості об’єктів,
значення властивостей. Класифікація об’єктів. Об’єкти навколо нас. Мета. Формувати поняття по
об’єкти, їх властивості, класифікацію об’єктів., розглянути об’єкти навколо нас
і класифікувати їх; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати інтерес
до предмета, самостійність, вміння працювати в групі. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Презентація до уроку |
Урок 6. Складові
комп’ютера: системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура); зберігання
(жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять); виведення даних
(монітор, принтер) та їх призначення. Мета. Розглянути будову
комп'ютера, його складові
частини та їх взаємодію,
пристрої введення-виведення даних, їх
призначення та характеристики;
розвивати мислення, увагу учнів; виховувати серйозне ставлення до вибору
майбутньої професії; формувати
вміння об'єктивно оцінювати
себе та інших;
виховувати інтерес до вивчення предмета. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Презентація до уроку
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|