|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 131-140 |
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 » |
Урок 15. Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора Paint.Мета. Ознайомити з поняттям графічний редактор, його призначенням, сформувати уявлення про види комп’ютерної графіки, ознайомити з середовищем графічного редактора Paint; навчити розрізняти види комп’ютерної графіки, запускати графічний редактор, відкривати готове зображення; розвити такі якості як самостійність, відповідальність, активність, а також почуття прекрасного; виховувати спостережливість, увагу, зацікавленість, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки та ПЗ; підвищувати інтерес до вивчення інформатики, стимулювати пізнавальну діяльність учнів..Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання, засоби навчання: інструкції з ТБ, робочий зошит, підручник, ПК з ОС Windows, Paint . Картка до уроку |
Урок 15. Коротка історія
створення комп’ютера. (від абака до нетбука). Мета: Познайомити
учнів зі стародавніми обчислювальними приладами, розвивати
увагу, логічне мислення, просторову уяву; виховувати
інтерес до інформатики. Обладнання: таблиця з історичними подіями, презентація до розповіді, тренажер «Полі – М», дидактичний
матеріал. Презентаця до уроку |
Урок 14. Підсумковий урок з теми: «Основи роботи з комп’ютером». Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми; створити умови для підвищення пізнавального інтересу до предмета; сприяти розвитку алгоритмічного мислення; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований у формі гри «Інфознайка». Обладнання: ПК,клавіатурний тренажер, дидактичний матеріал. |
Хімічна дія світла та її використання. Фізичні основи фотографії. Мета: сформувати
уявлення про хімічну дію світла та її використання (фізичні основи і
розвиток фотографії); формувати знання про принципи виготовлення фотографій;
виховувати почуття патріотизму та гордість за свою державу;
оглядове ознайомити учнів із розвитком фотографічного мистецтва в Україні. Обладнання:
фотоапарати різних часів випуску, розібраний фотоапарат,
фотографії різних часів випуску, малюнки геліографій та дагеротипій,
копії фотографій Т. Г. Шевченка, таблиці, картки, малюнки. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. |
Музей фотографії. Урок – екскурсія. Мета: познайомити
учнів з фотохімічною реакцією світла та її застосуванням;
формувати в учнів вміння працювати з додатковою літературою; використовуючи
історію розвитку вітчизняного та світового виробництва, науки,
технологій і техніки, виховувати в учнів інтерес до вивчення науки — фізики. Тип уроку: комбінований. |
Види випромінювання, їх
властивості та застосування.. Шкала
електромагнітних хвиль. Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про
радіохвилі та світлові хвилі, формувати знання учнів про різні види
випромінювання, їх властивості та застосування, шкалу електромагнітних хвиль;
довести, що матеріальні об’єкти мають безліч різних фізичних властивостей;
розвивати логічне мислення, вміння застосовувати знання в нових ситуаціях,
пам’ять, уміння критично оцінювати і використовувати різноманітну інформацію;
виховувати бережливе ставлення до природи та людини, бажання пізнавати
довкілля, культуру спілкування у процесі ділової гри, потребу і готовність
навчатися. Тип уроку. Урок – конференція. |
Електричний струм у різних середовищах. (урок-засідання наукового товариства). Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про електричний струм у різних середовищах; розвивати вміння використовувати здобуті знання при розв'язуванні задач і проведення експерименту; виховувати самостійність, впевненість, відповідальність. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. Унаочнення: таблиці; прилади для демонстрування залежності опору металів від температури, тліючого розряду, кінофільм "Електричний струм у газах"; кристалічна решітка. |
ОСНОВИ ТЕРМОДИНАМІКИ. Урок-гра «Що? Де? Коли?»
Мета. Формувати науковий
світогляд на основі першого закону термодинаміки; систематизувати знання про
закон збереження енергії та його застосування до різних
процесів; навчити застосовувати перший закон термодинаміки
для пояснення теплових явищ, узагальнити знання про фізичні основи теплових
двигунів. Тип уроку. Урок
узагальнення та систематизації знань. Обладнання.
«Рулетка», таблички із символами
команд, «кип'ятильник Франкліна», кювета, гаряча вода, лід, сіль,
пластилінова кулька, дві стальні або гумові
кульки, пробірка з водою, корок, штатив, сухе пальне, сірники, графопроектор,
фільмоскоп, екран. |
АТОМ І АТОМНЕ ЯДРО. Урок-гра «Фізичний футбол». Мета. Здійснити контроль знань учнів за темою; розвивати творчі здібності та навички самостійної роботи з дидактичним матеріалом. Тип уроку. Урок контролю та корекції знань. Обладнання. 12 «м'ячів», листи-опитувальники, таблиці, лічильник Гейгера — Мюллера, камера Вільсона, фотографії треків, кінофільм «Будова атоми», два аркуші з текстом «Атомне ядро», секундомір. |
Пояснення електризації тіл на основі будови атома. (урок-конкурс). Мета. Систематизувати і узагальнити знання про електризацію тіл, електричний заряд, будову атомів, використовуючи основні положення електронної теорії, пояснити явище електризації тіл на основі будови атома; показати, як розвиток науки дає змогу глибше пізнати будову тіла та деякі електричні явища; розкрити широкі можливості використання електричних явищ. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Унаочнення: таблиця - кросворд "Електризація тіл", таблиця - схема "Пояснення лектризації на основі будови атома", прилади для демонстрації дослідів. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|