Учитель - не той, хто вчить, а той у кого вчаться

Меню сайту
Категорії розділу
Інформатика, 2 клас [33]
Інформатика, 5 клас [20]
Фізика, 9 клас [7]
Фізика, 8 клас [6]
Фізика, 10 клас, рівень стандарту [6]
Фізика, 7 клас [4]
Фізика, 11 клас [3]
Інформатика 6 клас [4]
Інформатика 3 клас [4]
Фізика 10 клас, профільний рівень [86]
Калькулятор
Головна » Файли » Конспекти уроків

У розділі матеріалів: 173
Показано матеріалів: 131-140
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 »

Урок 15. Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора Paint.Мета. Ознайомити  з поняттям графічний редактор, його призначенням, сформувати уявлення про види комп’ютерної графіки, ознайомити з середовищем графічного редактора Paint; навчити розрізняти види комп’ютерної графіки, запускати графічний редактор, відкривати готове зображення; розвити такі якості як самостійність, відповідальність, активність, а також почуття прекрасного; виховувати спостережливість, увагу, зацікавленість, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки та ПЗ; підвищувати інтерес до вивчення інформатики, стимулювати пізнавальну діяльність учнів..Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання, засоби навчання: інструкції з ТБ, робочий зошит, підручник,  ПК з ОС Windows, Paint . Картка до уроку

Інформатика, 5 клас | Переглядів: 378 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 15.12.2013 | Коментарі (0)

Урок 15. Коротка історія створення комп’ютера. (від абака до нетбука). Мета: Познайомити учнів зі стародавніми обчислювальними приладами, розвивати увагу, логічне мислення, просторову уяву; виховувати інтерес до інформатики. Обладнання: таблиця з історичними подіями, презентація до розповіді, тренажер «Полі – М», дидактичний матеріал. Презентаця до уроку
Інформатика, 2 клас | Переглядів: 748 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 15.12.2013 | Коментарі (0)

Урок 14. Підсумковий урок з теми: «Основи роботи з комп’ютером». Мета. Узагальнити  й систематизувати знання учнів з теми; створити умови для підвищення пізнавального інтересу до предмета; сприяти розвитку алгоритмічного мислення; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований у формі гри «Інфознайка». Обладнання: ПК,клавіатурний тренажер, дидактичний матеріал.

Інформатика, 5 клас | Переглядів: 367 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 09.12.2013 | Коментарі (0)

Хімічна дія світла та її використання. Фізичні основи фотографії. Мета: сформувати уявлення про хімічну дію світла та її використання (фізичні основи і розвиток фотографії); формувати знання про принципи виготовлення фотографій; виховувати почуття патріотизму та гордість за свою державу; оглядове ознайомити учнів із розвитком фотографічного мистецтва в Україні. Обладнання: фотоапарати різних часів випуску, розі­браний фотоапарат, фотографії різних часів випуску, малюнки геліографій та дагеротипій, копії фотографій Т. Г. Шевченка, таблиці, картки, малюнки. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Фізика, 11 клас | Переглядів: 469 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 08.12.2013 | Коментарі (0)

Музей фотографії. Урок – екскурсія. Мета: познайомити учнів з фотохімічною реакцією світла та її застосуванням; формувати в учнів вміння працювати з додатковою літературою; використовуючи історію розвитку вітчизняного та світового виробництва, науки, технологій і техніки, виховувати в учнів інтерес до вивчення науки — фізики. Тип уроку: комбінований.
Фізика, 11 клас | Переглядів: 341 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 08.12.2013 | Коментарі (0)

Види випромінювання, їх властивості та застосування.. Шкала електромагнітних хвиль. Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про радіохвилі та світлові хвилі, формувати знання учнів про різні види випромінювання, їх властивості та застосування, шкалу електромагнітних хвиль; довести, що матеріальні об’єкти мають безліч різних фізичних властивостей; розвивати логічне мислення, вміння застосовувати знання в нових ситуаціях, пам’ять, уміння критично оцінювати і використовувати різноманітну інформацію; виховувати бережливе ставлення до природи та людини, бажання пізнавати довкілля, культуру спілкування у процесі ділової гри, потребу і готовність навчатися. Тип уроку. Урок – конференція.
Фізика, 11 клас | Переглядів: 366 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 08.12.2013 | Коментарі (0)

Електричний струм у різних середовищах. (урок-засідання наукового товариства). Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про електричний струм у різних середовищах; розвивати вміння використовувати здобуті знання при розв'язуванні задач і проведення експерименту; виховувати самос­тійність, впевненість, відповідальність. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. Унаочнення: таблиці; прилади для демонстрування залежності опору металів від температури, тліючого розряду, кінофільм "Електричний струм у газах"; кристалічна решітка.

Фізика, 9 клас | Переглядів: 468 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 08.12.2013 | Коментарі (0)

ОСНОВИ ТЕРМОДИНАМІКИ. Урок-гра «Що? Де? Коли?» Мета. Формувати науковий світогляд на основі першого закону термоди­наміки; систематизувати знання про закон збереження енергії та його засто­сування до різних процесів; навчити застосовувати перший закон термоди­наміки для пояснення теплових явищ, узагальнити знання про фізичні основи теплових двигунів. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань. Обладнання. «Рулетка», таблички із символами команд, «кип'ятильник Франкліна», кювета, гаряча вода, лід, сіль, пластилінова кулька, дві стальні або гумові кульки, пробірка з водою, корок, штатив, сухе пальне, сірники, графопроектор, фільмоскоп, екран.

Фізика, 10 клас, рівень стандарту | Переглядів: 416 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 08.12.2013 | Коментарі (0)

АТОМ І АТОМНЕ ЯДРО. Урок-гра «Фізичний футбол». Мета. Здійснити контроль знань учнів за темою; розвивати творчі  здібності та навички самостійної роботи з дидактичним матеріалом. Тип уроку. Урок контролю та корекції знань. Обладнання. 12 «м'ячів», листи-опитувальники, таблиці, лічильник Гейгера — Мюллера, камера Вільсона, фотографії треків, кінофільм «Будова ато­ми», два аркуші з текстом «Атомне ядро», секундомір.

Фізика, 9 клас | Переглядів: 448 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 08.12.2013 | Коментарі (0)

Пояснення електризації тіл на основі будови атома. (урок-конкурс). Мета. Систематизувати і узагальнити знання про електризацію тіл, електричний заряд, будову атомів, використовуючи основні положення електронної теорії, пояснити явище електризації тіл на основі будови атома; показати, як розвиток науки дає змогу глибше пізнати будову тіла та деякі електричні явища; розкрити широкі можливості використання електричних явищ. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Унаочнення: таблиця - кросворд "Електризація тіл", таблиця - схема "Пояснен­ня лектризації на   основі будови атома", прилади для демонстрації дослідів.

Фізика, 9 клас | Переглядів: 391 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 08.12.2013 | Коментарі (0)

Форма входу
Погода
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz