|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 121-130 |
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 17 18 » |
Урок 41. Властивості газів. Ідеальний газ. Абсолютна
температура. Тиск газу. Основне рівняння
МКТ газів. Мета. перевірити вміння учнів
розв’язувати задачі на розрахунок маси , кількості речовини, ввести поняття
«ідеального газу», формувати знання про
тиск газу,його зв’язок із кінетичною енергією руху молекул; розвивати логічне
мислення увагу; виховувати самостійність впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 21. Створення зображень в середовищі графічного редактора (зміна розмірів, обертання та відображення зображень, наплив картинки на картинку).Мета. Узагальнити знання учнів про інструменти графічного редактора, формувати вміння змінювати розміри, обертати та відображати зображення; розвивати практичні навички у роботі з графічним редактором Paint, уяву, графічну культуру; виховувати інтерес до предмета.Тип уроку. Урок формування вмінь і навичок.Обладнання: комп’ютери.
|
Урок 21.Команди і виконавці. Виконавці алгоритмів. Мета. Узагальнити знання про команди і алгоритми, ввести поняття «виконавця алгоритму»; розвивати логічне мислення, уяву, мову; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований.Обладнання: комп’ютери, презентація до уроку, програма «Сходинки до інформатики», фрагмент мультфільма «Вовка в тридев’ятому царстві».
Мультфільм "Вовка в тридевятом царстве" |
Урок 20. Ознайомлення з поняттям алгоритму. Мета. Узагальнити поняття команди та ввести поняття алгоритму, формувати вміння правильно складати послідовність команд, тобто алгоритми; розвивати логічне мислення, увагу,уяву; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: комп’ютери, дидактичний матеріал, розвиваюча програма «Сходинки до інформатики». Картка до уроку. |
Урок 19. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди. Мета. Формувати знання учнів про різні типи речень, зокрема
спонукальні, ввести поняття «команди»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати впевненість у своїх сила. Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу. Картка до уроку.
|
Урок 18. Інструменти вільного малювання та опрацювання зображень. Розробка плану побудови зображення.. Мета. Продовжувати знайомити учнів із можливостями графічного редактора Paint, формувати знання про призначення і спосіб використання інструментів для створення графічних об’єктів у середовищі графічного редактора; розвивати вміння створювати, відкривати і зберігати документи в середовищі графічного редактора. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: комп’ютери, дидактичний матеріал. |
Урок 18. Робота з
розвиваючими програмами. Мета. Повторити знання про
голосні та приголосні звуки, закріпити знання про
голосні та приголосні звуки на практиці, пояснити правила роботи з
програмою "Незвичайний поїзд"; розвивати увагу, фонетичний слух, спостережливість, логічне
мислення; виховувати доброту, почуття відповідальності, інтерес до мови. Тип уроку. Урок набуття практичних умінь і навичок. Обладнання: комп’ютер,дидактичний матеріал, навчальна програма «Сходинки
до інформатики». |
Урок 17. Графічні об’єкти та їх властивості. Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів. Мета. навчити відкривати збережені зображення; детальніше ознайомити учнів з інструментами Paint; сформувати вміння рисувати графічні примітиви; розвивати практичні навички роботи з комп'ютером; розвивати логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, логічно міркувати; виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку: Урок засвоєння нових знань. Обладнання: комп'ютери, графічний редактор MS Paint.
|
Урок 17. Людина у світі інформації.
Де і як людина використовує інформацію. Мета.
Продовжувати формувати знання про інформацію та інформаційні процеси,
використання інформації людьми; розвивати інформаційну культуру та логічне
мислення; виховувати інтерес до предмета. Тип
уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання:
комп’ютер,
навчальна програма «Сходинки до інформатики», дидактичний матеріал. Картка до уроку. |
Урок 16. Різні пристрої, що використовуються для роботи з
повідомленнями. Мета. Формування
уявлення про способи передавання повідомлень у минулі часи і тепер,
огляд та ознайомлення з пристроями роботи з інформацією, закріплення знань про
інформаційні процеси, закріплення навичок завантаження комп'ютерних програм та
завершення їх роботи; розвиток логічного абстрактного мислення, творчої уяви,
розумових вмінь: аналіз та класифікація; розвиток мимовільної пам'яті; сприяння
вихованню інтересу до предмета, прищеплення шанобливого ставлення до
результатів праці винахідників минулого, виховування старанності. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань,
формування вмінь та навичок. Обладнання
та наочність: дошка, комп'ютер, картки кожному учневі для вправи на
встановлення відповідності. Картка до уроку. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|