|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 141-150 |
Сторінки: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 18 » |
УРОК-ПОДОРОЖ
«ПО КРАЇНІ КАЛОРІЯ» Мета. Поглибити і систематизувати знання
учнів за темою «Теплові явища», розвивати
вміння спостерігати, глибоко аналізувати та пояснювати явища; формувати
інтерес до знань. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань. Обладнання. Схема маршруту, чайник,
термос, масляний електронагрівач, калориметр,
праска,електроплитка. |
Траєкторія. Пройдений шлях. Мета: вивчити поняття
траєкторії, шляху, переміщення; актуалізувати знання учиш про
скалярні та векторні величини, вчити самостійно мислити; розвивати
логічне і критичне мислення; виховувати уважність на уроці, вміння працювати колективно,
толерантність; звернути увагу на практичну значимість даного навчального матеріалу. Прилади і матеріали: дидактичний матеріал, плакати «Траєкторія різних рухів», «Шлях».
|
ТИСК
ТВЕРДИХ ТІЛ, РІДИН, ГАЗІВ. Урок-естафета.
Мета. Закріпити
і поглибити знання учнів про тиск твердих тіл, рідин і пнів; розвивати
інтерес до фізики Й техніки; формувати навички колективної праці, вміння відповідально й
зосереджено працювати. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Обладнання. Гральні кубики (2 шт,), аркуші чистого паперу, ручки,
картки з кросвордом, посудина з водою, картоплина, сіль, ложка,
мензурка, скляна банка з водою, сірники,
скляний циліндр без дна, кружок з картону, склянка з підфарбованою
водою, широка посудина, гумові і скляні трубочки, затискач, штатив, кольоровий картон (цупкий папір), ножиці, ілюстрації до
віршів, картки-завдання, «дидактичні» кубики, портрети Архімеда,
Паскаля, Торрічеллі. |
Явище тертя. Сила тертя. Мета: формувати
в учнів знання про силу тертя, види тертя, її причини і
природу; вміння спостерігати фізичні явища,
перевіряти теоретичні припущення при
досліджуванні сили тертя; розвивати експериментальні
навички; виховувати активність і
самостійність. Обладнання:, трибометри, бруски, набори важків з механіки, динамометри, шліфувальний папір та аркуші білого паперу; на
дошці п'ять малюнків тіл, до кожного
з яких прикладені механічні сили, що
розглядаються в 8 класі. Тип
уроку: урок вивчення нового матеріалу. Форма уроку: урок - дослідження. Інтерактивні методики: «Мозковий штурм», активне читання. відкриті запитання, експеримент, рольова
гра. |
Урок 14. Інформаційні процеси, що використовуються для роботи з
повідомленнями. Мета. ознайомити учнів з поняттями отримання, збереження,
обробки та передачі інформації; дати поняття
інформаційних процесів; повторити поняття інформації; розвивати пам’ять і логічне мислення;
виховувати дисциплінованість,
обережність. Тип уроку. Урок
вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручники, дидактичний матеріал, програма «Сходинки до інформатики». Картка до уроку |
Урок 25. Рух тіла під дією кількох сил. (пружнозв’язаних
тіл) Рух тіла по похилій площині. Мета. Сформувати вміння
учнів використовувати перший і другий закони динаміки Ньютона для опису руху
тіл по горизонтальній і по похилій площині, з’ясувати кінематику і динаміку
руху зв’язаних тіл; формувати вміння учнів розв’язувати задачі на рух із
тертям; розвивати навички складання рівняння другого закону Ньютона у векторній
і скалярній формах; розвивати уяву і логічне мислення учнів ; виховувати
впевненість у собі, необхідність в знаннях. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 24. Рух тіла під дією сили тяжіння: під кутом до
горизонту, горизонтальний рух. Мета.
Проаналізувати виконання лабораторної роботи, розглянути рух тіла під дією сили
тяжіння: рух під кутом до горизонту та по горизонталі; розвивати логічне
мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу. |
Урок 13. Робота на клавіатурі. Практична роботи №2. Робота з клавіатурним тренажером. Мета. Досконально вивчити прийоми роботи з текстом за допомогою клавіатури; розвивати навички при роботі з комп’ютером, набуття практичних навичок при роботі з текстом за допомогою клавіатури; виховувати працелюбність, уважність, культуру поведінки, правильно розподіляти і використовувати робочий час і сили. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: підручники, плакат із зображенням клавіатури, програмний засіб «Клавіатурний тренажер «Полі» |
Урок 13. Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною
повідомлень. Мета. Ознайомити учнів з поняттям інформації, з’ясувати за допомогою чого людина сприймає
інформацію; розвивати пам’ять і логічне
мислення; виховувати дисциплінованість,
обережність. Обладнання: підручники,
презентація до уроку, плакат із зображенням клавіатури, програма «Сходинки до
інформатики». Картка до уроку
|
Урок 11. Клавіатура. Вивчення керуючих клавіш. Мета. Ознайомити дітей з керуючими клавішами та цифровою
групою клавіш, їх призначенням; навчити керувати даними клавішами; розвивати
пам'ять та уважність; виховувати працелюбність. Обладнання: наочність, презентація до уроку, комп’ютерна програма «Сходинки до
інформатики 2 клас» - «Кіт риболов». Тип
уроку. Урок комбінований.Презентація до уроку.
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|