|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 17 18 » |
Урок 88-89. Розв’язування задач на розрахунок механічної роботи та
механічної потужності. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на
розрахунок механічної роботи та потужності: аналізувати умову, грамотно
оформлювати задачі, робити необхідні креслення; розвивати логічне мислення,
вміння використовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач; виховувати
графічну культуру, самостійність. Тип
уроку. Урок комбінований. |
Урок 87. .Лекція.
Механічна робота та потужність. Робота
консервативних (сили тяжіння та пружності) та неконсервативних (сила тертя). Мета.
Ввести поняття «робота», «потужність», розкрити фізичний зміст поняття
роботи та потужності, показати практичну значущість отриманих знань; розвивати
науковий світогляд, логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу (лекція). |
Урок 86. Розв’язування задач на розрахунок моменту імпульсу та
застосування закону збереження моменту імпульсу. Мета. Формувати вміння
розв’язувати задачі на застосування закону збереження імпульсу; розвивати
логічне мислення, пам’ять, вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування
задач; виховувати любов до вивчення предмета, як однієї із ланок майбутньої
професії. Тип уроку. Урок формування
вмінь розв’язування задач. |
Урок 85. Момент імпульсу. Закон збереження моменту імпульсу. Мета. Ввести
поняття моменту імпульсу, сформулювати закон збереження моменту імпульсу,
розглянути зв’язок моменту імпульсу із величинами, що описують обертальний рух;
розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву, увагу; виховувати впевненість, тягу
до вивчення нових знань. Тип уроку.
Урок вивчення нового матеріалу. |
Урок 84. Контрольна
робота №6. Імпульс. Закон збереження
імпульсу. Мета. Перевірити знання і вміння учнів розв’язувати задачі на
розрахунок імпульсу тіла та імпульсу сили, на закон збереження імпульсу для
замкнених систем; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння
застосовувати вивчений матеріал до розв’язування задач; виховувати
самостійність, впевненість у своїх силах. Тип
уроку. Урок контролю знань і вмінь учнів. |
Урок 83. Узагальнення і систематизація теми: «Імпульс. Закон збереження
імпульсу». Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про імпульс тіла, реактивний рух та
закон збереження імпульсу; продовжувати розвивати вміння розв’язувати задачі,
вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач; виховувати
самостійність. Тип уроку. Урок
узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. |
Урок 82. Розв’язування задач на використання законів реактивного руху. Мета.
Формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок кінематичних величин
реактивного руху тіла; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до
розв’язування задач, логічне мислення, пам’ять; виховувати впевненість у своїх
силах, самостійність. Тип уроку.
Урок формування вмінь розв’язування
задач. |
Урок 81. Реактивний рух. Реактивні
двигуни. Мета. Розкрити поняття та фізичні основи реактивного руху і
польоту ракети як надзвичайно цікавого прикладу прояву закону збереження
імпульсу, створивши передумови для активних пошуків істини та дослідницької
діяльності; спонукати учнів до співпраці і визначення особистого внеску в
роботу, сприяти набуттю учнями цінних навичок у спілкуванні; розвивати вміння
учнів пояснювати явища за допомогою законів фізики, набувати нові знання,
використовуючи нові інформаційні технології; виховувати інтерес учнів до науки
і техніки, підвищувати престиж фізичної освіти , сприяти усвідомленню учнями
ролі досягнень українських учених в освоєнні космосу. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання:
повітряна кулька для демонстрації реактивного руху, сегнерове колесо, комп’ютер, презентація до уроку.
|
Урок 79-80. Розв’язування задач на
застосування закону збереження імпульсу тіл. Мета. Формувати вміння
розв’язувати задачі на застосування закону збереження тіл; розвивати вміння
аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі, робити необхідні креслення; виховувати
цілеспрямованість, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 78. Лекція. Імпульс
тіла. Імпульс системи тіл. Замкнені системи тіл. Абсолютно пружний та непружний
удар двох тіл. Закон збереження імпульсу. Мета. Ввести поняття
«імпульс тіла», «імпульс системи; навчити застосовувати їх до аналізу
явища взаємодії тіл в найпростіших випадках; домогтися
засвоєння учнями формулювання закону збереження імпульсу; розвивати життєву
компетентність учнів шляхом ознайомлення з практичним застосуванням закону
збереження імпульсу; формувати
вміння аналізувати, встановлювати зв’язки між
елементами змісту раніше вивченого матеріалу з основ механіки;
виробляти навички пошуково-пізнавальної діяльності, здатність до самоаналізу;
виховувати патріотичні почуття учнів,
стимулювати бажання постійно поповнювати свої знання; підтримувати інтерес до
предмета. Тип уроку. Урок вивчення
нового матеріалу (лекція). |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|