|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 » |
Урок 67. Лекція. Потік
рідини в трубі. Рівняння Бернуллі. Підіймальна сила крила. Мета. Формувати знання
учнів про закон Бернуллі, застосовувати теорію до пояснення ряду
спостережуваних явищ і експериментів; розвивати навички проблемного підходу до рішення
поставленого завдання, логічне мислення, навички моделювання й узагальнення
матеріалу, уміння застосовувати теоретичний матеріал до пояснення поставлених
експериментів, природних та життєвих явищ; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.Обладнання: набір приладів для
проведення експериментів. |
Урок
66. Узагальнення і систематизація теми «Рух тіла під дією кількох сил» Мета. Узагальнити і систематизувати
знання учнів з даної теми, а також вміння розв’язувати задачі на рух тіла під дією кількох сил; розвивати логічне і алгоритмічне
мислення, пам’ять, увагу, уяву; виховувати
самостійність, впевненість у своїх силах. Тип
уроку. Урок узагальнення і систематизаціїзань і вмінь. |
Урок 65. Розв’язування задач на рух тіла під дією кількох сил (рух
пружно-зв’язних тіл) Мета. Продовжувати формувати вміння учнів складати
рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють на систему пружно зв’язаних тіл;
формувати знання про спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло діють
кілька сил; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у
своїх силах. Тип уроку. Урок
формування вмінь розв’язування
задач |
Урок 64. Розв’язування задач на рух тіла під дією
кількох сил (по горизонтальній та похилій площині) Мета. Продовжувати
формувати вміння учнів складати рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють
на систему пружно зв’язаних тіл; формувати знання про спосіб розв'язування
задач з механіки коли на тіло діють кілька сил; розвивати логічне мислення,
уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 63. Рух тіла під дією кількох сил (рух
пружно-зв’язних тіл). Мета. Формувати вміння учнів складати рівняння
руху з урахуванням усіх сил, що діють на систему пружно зв’язаних тіл;
формувати знання про спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло діють
кілька сил; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у
своїх силах. Тип уроку. Урок
комбінований. |
Урок 62. Рух тіла під дією кількох
сил. (рух по похилій площині) Мета. Формувати вміння учнів складати
рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють на тіло; формувати знання про
спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло дію кілька сил; розвивати логічне
мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 61. Лабораторна робота №4. Вимірювання коефіцієнта тертя Мета. Сформувати експериментальні навички учнів,
виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати
логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних навичок. Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи: дерев’яний брусок, дерев’яна лінійка, динамометр, набір важків. |
Урок 60. Розв’язування задач на
розрахунок сил тертя. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок сили тертя спокою,
ковзання, кочення; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до
розвязуванязадач; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 59. Лекція.
Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Сила
опору під час руху тіла в рідинах і газах. Мета. Формувати знання
учнів про силу тертя (її природу, напрями дії, формулу, способи
вимірювання) та її різновиди, залежність сили тертя поверхні; розвивати логічне
мислення, практичні навики; виховувати інтерес до виробничих професій. Тип
уроку. Урок вивчення нового
матеріалу (лекція). Обладнання та
наочність: динамометр, дерев’яний брусок, склянка з водою. |
Урок 58. Лабораторна робота №3. Вимірювання жорсткості пружного тіла. Мета. Формувати експериментальні навички учнів;
виховувати акуратність під час проведення експериментів; розвивати логічне
мислення та вміння робити висновки з експерименту. Тип
уроку. Урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи, зошит
із друкованою основою для виконання лабораторних робіт. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|