Учитель - не той, хто вчить, а той у кого вчаться

Меню сайту
Категорії розділу
Інформатика, 2 клас [33]
Інформатика, 5 клас [20]
Фізика, 9 клас [7]
Фізика, 8 клас [6]
Фізика, 10 клас, рівень стандарту [6]
Фізика, 7 клас [4]
Фізика, 11 клас [3]
Інформатика 6 клас [4]
Інформатика 3 клас [4]
Фізика 10 клас, профільний рівень [86]
Калькулятор
Головна » Файли » Конспекти уроків

У розділі матеріалів: 173
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 »

Урок 67. Лекція. Потік рідини в трубі. Рівняння Бернуллі. Підіймальна сила крила. Мета. Формувати знання  учнів про закон Бернуллі, застосовувати теорію до пояснення ряду спостережуваних явищ і експериментів; розвивати   навички проблемного підходу до рішення поставленого завдання, логічне мислення, навички моделювання й узагальнення матеріалу, уміння застосовувати теоретичний матеріал до пояснення поставлених експериментів, природних та життєвих явищ; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.Обладнання: набір приладів для проведення експериментів.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 336 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (1)

Урок 66. Узагальнення і систематизація теми «Рух тіла під дією кількох сил» Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів з даної теми, а також  вміння розв’язувати задачі на рух тіла під дією кількох сил; розвивати логічне і алгоритмічне мислення, память, увагу, уяву; виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизаціїзань і вмінь.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 283 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Урок 65. Розв’язування задач на рух тіла під дією кількох сил (рух пружно-зв’язних тіл) Мета. Продовжувати формувати вміння учнів складати рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють на систему пружно зв’язаних тіл; формувати знання про спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло діють кілька сил; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розвязування задач
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 305 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Урок 64. Розвязування задач на рух тіла під дією кількох сил (по горизонтальній та похилій площині) Мета. Продовжувати формувати вміння учнів складати рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють на систему пружно зв’язаних тіл; формувати знання про спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло діють кілька сил; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розвязування задач.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 312 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Урок 63. Рух тіла під дією кількох сил (рух пружно-зв’язних тіл). Мета. Формувати вміння учнів складати рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють на систему пружно зв’язаних тіл; формувати знання про спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло діють кілька сил; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 323 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Урок 62. Рух тіла під дією кількох сил. (рух по похилій площині) Мета. Формувати вміння учнів складати рівняння руху з урахуванням усіх сил, що діють на тіло; формувати знання про спосіб розв'язування задач з механіки коли на тіло дію кілька сил; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 358 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Урок 61. Лабораторна робота №4. Вимірювання коефіцієнта тертя Мета. Сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних навичок. Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи: дерев’яний брусок, дерев’яна лінійка, динамометр, набір важків.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 353 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Урок 60. Розв’язування задач на розрахунок сил тертя. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок сили тертя спокою, ковзання, кочення; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до розвязуванязадач; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розвязування задач.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 566 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Урок 59. Лекція. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Сила опору під час руху тіла в рідинах і газах. Мета. Формувати знання учнів про силу тертя (її природу, напрями дії, формулу, способи вимірювання) та її різновиди, залежність сили тертя поверхні; розвивати логічне мислення, практичні навики; виховувати інтерес до виробничих професій. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція). Обладнання та наочність: динамометр, деревяний брусок, склянка з  водою.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 360 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Урок 58. Лабораторна робота №3. Вимірювання жорсткості пружного тіла. Мета. Формувати експериментальні навички учнів; виховувати акуратність під час проведення експериментів; розвивати логічне мислення та вміння роби­ти висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи, зошит із дру­кованою основою для виконання лабораторних робіт.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 333 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 04.12.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Погода
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz