|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 17 18 » |
Урок 57. Розв’язування задач на застосування
властивостей твердих тіл. Мета. Систематизувати знання учнів механічних
властивостей тіл, формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунок механічної
напруги, на застосування закону Гука для твердих тіл; розвивати логічне
мислення, пам’ять, увагу, вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування
задач; виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок комбінований. |
Урок 56. Розв’язування задач на розрахунок сили
пружності. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на застосування
закону Гука, розглянути види сил пружності,
та послідовне і паралельне з’днання пружин з певною жорсткістю;
розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач;
виховувати впевненість у своїх силах.Тип
уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 55. Лекція.
Деформація тіл. Сила пружності.
Механічна напруга. Закон Гука. Модуль
Юнга. Механічні властивості твердих тіл.
(Види деформації). Мета. Ввести поняття «деформації» «сили пружності»,
«механічної напруги», «модуль Юнга», показати на практиці застосування знань про
пружністьі, навчити експериментально розраховувати коефіцієнт пружності
(жорсткість), навчити описувати пружні деформації, використовуючи закон Гука,
з’ясувати природу сили пружності; розвивати вміння спостерігати фізичні явища;
виховувати інтерес до предмета. Тип
уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція). |
Урок 54. Узагальнення і систематизація теми:
«Гравітаційна взаємодія». Мета. Узагальнити і
систематизувати знання учнів даної теми; розвивати вміння висловлювати
свою думку, робити висновки, вміння
самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал; виховувати інтерес до предмета,
впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок систематизації знань
(семінар). |
Урок 53. Розв’язування
задач на розрахунок сили тяжіння, ваги тіла. Мета. Систематизувати
знання про силу тяжіння і вагу як фізичні величини, про поняття перевантаження
та невагомості, формувати вміння обчислювати вагу тіла у стані спокою і при
рівноприскореному русі вгору і вниз; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву;
виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язувння задач. |
Урок 51-52. Розвиток космонавтики. Внесок український
учених у розвиток космонавтики (Ю. Кондратюк, С. Корольов та ін.). Мета. Сформувати
уявлення учнів про основні закони
космічних польотів, утапи розвитку космонавтики; розвивати наполегливість у
засвоєнні законів природи; викликати почуття гордості за розвиток вітчизняної
космонавтики; виховувати вміння висловлюватися. Тип
уроку. Урок – конференція. Обладнання:
мультимедійний проектор, відео до уроку. |
Урок 50. Штучні
супутники Землі. Перша та друга космічні швидкості. Мета. Ознайомити учнів із поняттям штучного супутника Землі,
космічних швидкостей та їх змісту, формувати вміння розраховувати першу
космічну швидкість, розглянути історію розвитку космонавтики, її наукового та
практичного значення; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес
до предмета. Тип
уроку. Урок комбінований. |
Урок 49. Вага
й невагомість. Перевантаження. Мета. Поглибити знання учнів про вагу тіла та невагомість,
з'ясувати, чому дорівнює вага тіла, що рухається з прискоренням; ввести поняття
про перевантаження; розвивати логічне мислення та пізнавальний інтерес;
виховувати старанність, дисциплінованість. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання:
пружинні ваги, набір гирьок. |
Урок 47-48. Розв’язування задач на розрахунок сили всесвітнього тяжіння,
сили тяжіння. Мета. Формувати вміння
розв’язувати задачі на застосування закону Всесвітнього тяжіння, формули сили
тяжіння та формули прискорення вільного падіння для Землі і будь-якої планети;
розвивати логічне мислення, уяву, увагу, вміння застосовувати теоретичний
матеріально розв’язування задач; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок
46. Лекція. Гравітаційна взаємодія.
Гравітаційне поле. Закон
всесвітнього тяжіння. Гравітаційна стала. Сила тяжіння. Вплив добового обертання Землі на значення
прискорення вільного падіння. Мета. Сформувати
знання про гравітаційну взаємодію тіл, сформулювати та записати закон всесвітнього
тяжіння, розкрити фізичний зміст
гравітаційної сталої, розглянути силу тяжіння як прояв гравітаційної взаємодії;
розвивати допитливість, зацікавити учнів у більш ретельному вивченні теми;
сприяти формуванню сучасного світогляду; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу (лекція). |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|