|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 17 18 » |
Урок 77. Узагальнення
і систематизація теми: «Рівновага тіл» Мета. Узагальнити і систематизувати знання з даної теми, формувати
вміння розв’язувати задачі на застосування умов рівноваги для тіл за
відсутності осі обертання і при наявності нерухомої осі обертання; розвивати логічне
і алгоритмічне мислення, пам’ять, уяву,
вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язання задач; виховувати впевненість у
своїх силах. Тип уроку. Урок
узагальнення і систематизації. |
Урок 76. Лекція. Неінерціальні
системи відліку. Рух тіл у неінерціальних системах відліку. Сили інерції.
Відцентрова сила інерції. Явища, що спостерігаються в неінерціальних системах
відліку.Мета. Формувати знання
учнів про неінерціальні системи відліку, про рут тіл в неінерціальних системах
відліку, ввести поняття сили інерції, відцентрової сили, розглянути явища , що
спостерігаються в неінерціальних системах відліку.Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція). |
Урок 75. Обертальний рух твердого тіла. Обертання тіла навколо
нерухомої осі. омент інерції. Основне рівняння динаміки обертального руху
твердого тіла. Мета. Формувати знання учнів про поступальний та обертальний
рухи твердого тіла, ввести поняття моменту інерції для тіл різної форми, сформулювати
основне рівняння динаміки обертального руху; розвивати вміння визначати момент
інерції тіл різної форми; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування нових знань і вмінь.
|
Урок 74. Центр тяжіння. Центр мас. Лабораторна робота №6. Визначення центра
мас плоских фігур Мета. Ознайомити учнів з
поняттями центр масс і центр тяжіння, формувати вміння знаходити центр масс
тіла; розвивати практичні вміння і навички учнів, вміння застосовувати
теоретичний матеріал на практиці; виховувати бережливее ставлення до приладів
під час проведення експериментів. Тип
уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. Обладнання:
набір плоских фігур. |
Урок 73. Лабораторна робота №5. Дослідження рівноваги тіл під дією кількох сил Мета. Формувати
експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів,
розвивати логічне мислення й уміння робити висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання та
наочність: обладнання лабораторної роботи. |
Урок 72. Розв’язування задач на застосування умов
рівноваги. Мета. формувати вміння учнів розв’язувати задачі, використовуючи
І умову рівноваги для тіл, що не обертаються, правила моментів для тіл, що
закріплену вісь обертання , а також умови рівноваги для нерухомих тіл;розвивати
логічне мислення, вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування
задачі; виховувати впевненістьу своїх силах, графічну культуру. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 71. Лекція. Рівновага тіл.
Види рівноваги тіл. Умови рівноваги
тіла. Момент сили. Мета. Ознайомити учнів з основною задачею статики;
сформувати в учнів уявлення про рівновагу тіла; розглянути умови рівноваги
важеля, питання стійкості рівноваги тіл;
розвивати в учнів вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки при
вивченні фізичних явищ; виховувати інтерес до предмета, довести важливість
рівноваги тіл та їх систем в таких галузях, як будівництво, машинобудівництво. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань (лекція). |
Урок 70. Контрольна робота №5. Сили пружності та тертя. Рух під дією кількох сил Мета. Перевірити вміння учнів розв’язувати задачі на розрахунок сил тертя,
пружності, та на рух тіл під дією кількох сил; розвивати логічне мислення,
вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач;
виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок контролю знань і вмінь учнів. |
Урок 69. Узагальнення і
систематизація теми: «Сили пружності та тертя. Рух під дією кількох сил» Мета. Узагальнити і
систематизувати знання учнів про силу пружності, тертя, про Рух тіла підією
кількох сил у випадку руху по горизонтальній та похилій поверхнях, і у випадку
пружно-зв’язаних тіл; розвивати
мислення, вміння висловлювати свою думку,робити висновки; виховувати інтересдо
предмета. Тип уроку. Урок – семінар. |
Урок 68. Розв’язування задач на застосування закону
Бернуллі. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на застосування закону
Бернулі, рівняння неперервності течії; розвивати вміння застосовувати знання
теоретичного матеріалу для розв’язування задач, логічне мислення, пам’ять;
виховувати впевненість у своїх силах. Тип
уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|