|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 17 18 » |
Урок 45. Контрольна робота №4. Закони
Ньютона. Мета. Оцінити знання,
уміння та навички учнів з вивченої теми; розвивати логічне мислення, пам'ять,
увагу, уяву; виховувати самостійність, старанність, відповідальність за
виконувану роботу. Тип уроку. Урок
контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів. |
Урок 44. Узагальнення і систематизація теми: «Закони
Ньютона» Мета. Узагальнити і систематизувати вміння учнів розв’язувати
задачі з даної теми; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до
розв’язування задач, логічне мислення пам’ять, увагу; виховувати впевненість у
своїх силах. Тип уроку. Урок
узагальнення і систематизації знань і
вмінь учнів. |
Урок 43. Узагальнення і систематизація теми: «Закони
Ньютона» Мета. Узагальнити
і систематизувати знання учнів даної теми; розвивати вміння висловлювати
свою думку, робити висновки, вміння
самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал; виховувати інтерес до предмета,
впевненість у своїх силах. Тип уроку.
Урок – семінар (аукціон) |
Урок
42. Лабораторна робота №2. Вимірювання
сил. Мета.
Закріпити знання
учнів про сили та способи їх додавання, удосконалити засвоєні раніше знання
шляхом проведення учнями дослідів по вимірюванні сил; розвивати логічне
мислення та вміння робити висновки з експерименту; виховувати акуратність під
час проведення експериментів. Тип уроку.
Урок формування практичних умінь і навичок. |
Урок 41. Розв’язування задач на застосування другого і третього законів
Ньютона. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на застосування ІІ закону Ньютона;
розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач,
логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 40. Розв’язування задач на
застосування другого закону Ньютона. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі на застосування ІІ
закону Ньютона; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал до розв’язування
задач, логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач. |
Урок 39. Другий закон Ньютона. Третій закон Ньютона. Межі
застосування законів Ньютона. Мета.
Cформулювати
та записати в математичній формі другий закон Ньютона; пояснити залежність між
величинами, що входять до формули цього закону, розкрити зміст
третього закону Ньютона, поглибити знання учнів про взаємодію тіл, з'ясувати
межі застосування законів Ньютона; розвивати логічне мислення, вміння
пояснювати вияви другого закону Ньютона в природі; формувати інтерес до
вивчення фізики, виховувати працьовитість, відповідальність. Тип
уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція).Демонстрації: залежність
прискорення тіла від сили, що діє на нього. Обладнання: візок
з легенькими колесами, обертовий диск, набір тягарців, пружина, блок, брусок, іграшковий
автомобіль з двигуном, візки, кусок металу, магніт. |
Урок
38. Лекція. Закони динаміки. Перший
закон Ньютона. Інерціальні системи відліку. Принцип
відносності Галілея. Мета. Формувати знання
про явище інерції та інертності тіл, її зв’язок з масою тіл, закони Ньютона,
зокрема першого закону; розвивати кругозір, уяву, логічне мислення; виховувати
інтерес до предмета. Тип уроку. Урок
вивчення нового матеріалу (лекція). |
Урок 36-37. Розв’язування
задач на розрахунок рівнодійної сил. Мета. Формувати вміння розв’язувати задач на розрахунок
рівнодійної сил та встановлення залежності маси тіла від його швидкості;
розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву,увагу; виховувати інтерес до
предмета. Тип уроку. Урок
комбінований.
|
Урок 35. Лекція.
Механічна взаємодія тіл. Сила. Види сил. Вимірювання сил. Додавання сил. Мета. Ознайомити учнів із поняттями динаміки як розділу фізики
, взаємодії як невід’ємної частини матерії , розкриття поняття сили як міри
взаємодії, з’ясування видів сил, які розглядаються в механіці,
ознайомити учнів із вимірюванням сил за допомогою динамометра з’ясувати сутність
методів наукового пізнання, формувати світогляд учнів шляхом вивчення нових фізичних
явищ, та фізичних законів; розвивати кругозір, логічне мислення, уяву; виховувати
спостережливість учнів та вміння робити узагальнення. Тип уроку. Урок засвоєння
нових знань, вмінь та навичок. (лекція). Обладнання:
комплект з динаміки. |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|