Учитель - не той, хто вчить, а той у кого вчаться

Меню сайту
Категорії розділу
Інформатика, 2 клас [33]
Інформатика, 5 клас [20]
Фізика, 9 клас [7]
Фізика, 8 клас [6]
Фізика, 10 клас, рівень стандарту [6]
Фізика, 7 клас [4]
Фізика, 11 клас [3]
Інформатика 6 клас [4]
Інформатика 3 клас [4]
Фізика 10 клас, профільний рівень [86]
Калькулятор
Головна » Файли » Конспекти уроків

У розділі матеріалів: 173
Показано матеріалів: 71-80
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 17 18 »

Урок 22. Лекція. Вільне падіння тіл. Прискорення вільного падіння. Рівняння руху під час вільного падіння тіл. Рух тіла, кинутого вертикально вгору, вниз. Мета. Формувати знання про явище вільного падіння, прискорення вільного падіння; виробити вміння застосовувати знання про рівноприскорений рух до вільного падіння тіла до рухів тіла, кинутого вертикально вгору, вниз; розвивати вміння розв’язувати задачі на визначення висоти підняття, логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву; виховувати інтерес до фізики, до експериментального методу пізнання, розкриваючи роль Галілея, значення його дослідів з вільним падінням тіл. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція).
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 456 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 12.10.2014 | Коментарі (0)

Урок 21. Лабораторна робота №1. Визначення прискорення тіла під час рівноприскореного руху. Мета. Сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту. Тип уроку. Урок формування практичних умінь і навичок.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 336 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 12.10.2014 | Коментарі (0)

Урок 20. Розвязування задач на побудову графіків залежності кінематичних величин від часу. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі: аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі,робити необхідні креслення; розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння застосовувати теоретичний матеріал для розв’язання задачі; виховувати впевненість, впертість. Тип уроку. Урок формування навичок розвязування задач.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 468 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 12.10.2014 | Коментарі (0)

Урок 19. Розвязування задач на визначення прискорення, швидкості, переміщення, координати тіла для рівноприскореного руху. Мета. Формувати вміння розв’язувати задачі: аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі; розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння застосовувати теоретичний матеріал для розв’язання задачі; виховувати впевненість, впертість. Тип уроку. Урок формування навичок розвязування задач.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 521 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 12.10.2014 | Коментарі (0)

Урок 18. Лекція. Рівноприскорений рух. Прискорення. Рівняння рівноприскореного прямолінійного руху. Графіки  залежності кінематичних величин від часу для рівноприскореного прямолінійного руху. Мета. Ввести поняття рівнозмінного, рівноприскореного та рівносповільненого руху, прискорення, переміщення у рівноприскореному русі, рівняння швидкості, координати рівноприскореного руху; розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість у досягненні мети.Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція).
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 634 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 12.10.2014 | Коментарі (0)

Урок 16-17. Розв’язування задач на розрахунок середньої швидкості. Мета. Формувати вміння учнів розв’язувати задачі на визначення середньої швидкості; розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння використовувати теоретичний матеріал до розв’язування задач; виховувати впевненість у своїх силах.Тип уроку. Урок формування вмінь розвязування задач.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 447 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 15. Лекція.  Прямолінійний нерівномірний рух. Миттєва та середня швидкості. швидкості; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція)
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 413 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (1)

Урок 14.Контрольна робота №1. Рівномірний рух. Мета. Перевірити вміння учнів розв’язувати задачі на розрахунок кінематичних величин рівномірного руху, відносного руху; розвивати вміння застосовувати теоретичний матеріал при розв’язуванні задач, логічне мислення; виховувати самостійність, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок контролю знань учнів.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 387 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок  13. Узагальнення і систематизація теми: «Рівномірний рух».Мета. узагальнити і систематизувати знання учнів з теми  «Рівномірний рух», формувати вміння використовувати теоретичний матеріал при розв’язуванні задач; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 376 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 12. Узагальнення і систематизація теми: «Рівномірний рух». Мета. узагальнити і систематизувати знання учнів теми «Рівномірний рух»; розвивати вміння висловлювати свою  думку, робити висновки, вміння самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал; виховувати інтерес до предмета, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок – семінар.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 322 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Погода
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz