Учитель - не той, хто вчить, а той у кого вчаться

Меню сайту
Категорії розділу
Інформатика, 2 клас [33]
Інформатика, 5 клас [20]
Фізика, 9 клас [7]
Фізика, 8 клас [6]
Фізика, 10 клас, рівень стандарту [6]
Фізика, 7 клас [4]
Фізика, 11 клас [3]
Інформатика 6 клас [4]
Інформатика 3 клас [4]
Фізика 10 клас, профільний рівень [86]
Калькулятор
Головна » Файли » Конспекти уроків

У розділі матеріалів: 173
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 17 18 »

Урок 11. Розвязування задач на відносність руху. Мета. Формувати вміння знаходити відносну швидкість, закріпити навички використання закону додавання швидкостей і правила додавання переміщень; розвивати логічне мислення, уяву, увагу; виховувати потяг до пізнання. Тип уроку. Урок формування вмінь розвязувати задачі.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 410 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 10. Відносність механічного руху. Закон додавання швидкостей. Перетворення Галілея. Мета. Сформувати знання про відносність руху і спокою тіла, сформулювати правило додавання переміщень і швидкостей під час відносного руху, виробити вміння визначати швидкість і переміщення тіл відносно різних систем відліку, переконати учнів у життєвій необхідності таких умінь; сформувати знання про те, що рух — універсальна властивість матерії і водночас механічний рух має відносний характер, розглянути принципи відносності Галілея; розвивати логічне мислення, уяву; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 506 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 9. Розв’язування задач на використання графіків залежності кінематичних величин  від часу для рівномірного руху. Мета. Формувати вміння будувати графіки залежності швидкості, координати від часу,а також використовувати графіки для розв’язку задач; розвивати логічне мислення,уяву, графічну культуру; виховувати самостійність, взаємоповагу, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок формування вмінь розв’язування задач.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 349 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 8. Розв’язування задач на тему: «Швидкість, шлях і переміщення вірно мірного прямолінійного руху. Мета. Продовжувати формувати знання рівномірного руху, будувати графіки залежності кінематичних величин від часу для рівномірного руху, знаходити шлях, швидкість, переміщення рівномірного руху, а також рівняння траєкторії руху; розвивати вміння застосовувати теоретичні знання до розв’язування задач, логічне мислення, уяву, увагу; виховувати впевненість у своїх силах, інтерес до предмета. Тип уроку. Урок формування вмінь розвязування задач.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 442 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 7. Лекція. Рівномірний прямолінійний рух. Способи опису руху.  Траєкторія руху. Шлях і переміщення. Рівняння рівномірного прямолінійного руху. Швидкість руху. Графіки  залежності кінематичних величин від часу для рівномірного прямолінійного руху. Мета. Ознайомити учнів з характерними ознаками прямолі­нійного рівномірного руху, розглянути способи опису руху, ввести поняття траєкторії, шляху, переміщення, швидкості рівномірного руху, розглянути графіки залежності кінематичних величин від часу; розвивати логічне мислення, пам’ять,увагу, графічну культуру; виховувати впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу (лекція).
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 512 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 6. Лекція. Механіка. Основна задача механіки та способи її розв’язання в кінематиці. Механічний рух та його види. Методи дослідження механічного руху.  Простір і час.  Фізичне тіло та матеріальна точка.  Поняття про абсолютно тверде тіло. Мета. Ввести поняття механічного руху,  ознайомити учнів з основним завданням механіки й по­няттями матеріальної точки, фізичне тіло, простору і часу, абсолютно твердого тіла; розвивати пам’ять, увагу, уяву; виховувати інтерес до предмета, самостійність. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу.(лекція).
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 471 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 5. Узагальнення і систематизація теми: «Зародження і розвиток фізики. Фізичні величини, їх вимірювання. Математика – мова фізики» Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів даної теми; розвивати вміння висловлювати свою  думку, робити висновки, вміння самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал; виховувати інтерес до предмета, впевненість у своїх силах. Тип уроку. Урок – семінар
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 361 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 4. Графіки функцій та правила їх побудови. Поняття похідної. Мета. Узагальнити  і систематизувати поняття функціональної залежності, графіка функцій, розглянути правила побудови графіка функцій: розвивати уяву, увагу, графічні навички; виховувати графічну культуру, акуратність. Тип уроку. Урок комбінований.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 342 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 3. Математика – мова фізики. Скалярні і векторні величини. Дії з векторами. Системи координат та визначення положення тіла в просторі. Система відліку. Мета. Сформувати уявлення учнів про скалярні та векторні величини, дії над векторами,  координатну площину й пов'язані з нею поняття,  закріпити вміння побудови точок на координатній прямій, координатній площині й уміння знаходити координати точок, побудованих на прямій і площині; розвивати розумову діяльність, логічне мислення, уяву, графічну культуру; виховувати пізнавальний інтерес учнів. Тип уроку. Урок комбінований.
Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 472 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Урок 2. Вимірювання. Похибки вимірювання. Фізичні величини. Одиниці фізичних величин. Міжнародна система одиниць (СІ). Утворення кратних і частинних одиниць. Наближені обчислення. Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнями понять «фізичні величини, одиниці їх вимірювання, Міжнародну систему одиниць (СІ), ознайомити учнів з поняттям «похибка вимірювань»; розвивати Тип уроку. Урок комбінований.

 

Фізика 10 клас, профільний рівень | Переглядів: 443 | Завантажень: 0 | Додав: Lilia | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Погода
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz