|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 17 18 » |
Урок 1. Лекція. Зародження й
розвиток фізики як науки. Роль фізичного знання в житті людини й суспільному
розвитку. Методи наукового пізнання. Теорія та експеримент. Закони фізики. Фізичні моделі. Мета. Формувати
знання учнів про фізичну науку як основну науку про природу, показ її ролі у
життєдіяльності людини, дати учням уявлення про методи наукового пізнання.;
розвивати кругозір, уяву; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу. |
Урок 4. Базові алгоритмічні структури:
структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання алгоритму. Мета. Сформувати поняття
програми, комп’ютерної програми, комп'ютерне середовище виконання алгоритму,
навчитись завантажувати проект у середовище Скретч та познайомитись з
особливостями роботи в середовищі Скретч; розвивати логічне мислення на основі
спостережень, порівнянь, усвідомлення отриманого матеріалу; продовжувати
розвивати навички роботи з інформаційними технологіями; стимулювати інтерес до
предмету, пізнавальну активність, акуратність, терпимість та інформаційну
культуру учнів.Тип уроку. Урок засвоєння знань. Обладнання та
наочність: комп’ютери,
програма Скретч. |
Урок 3. План виконання завдання. Планування
у нашому житті. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у
графічному вигляді. Практична робота №
1. Складання та виконання алгоритмів. Мета. Навчити учнів складати алгоритми і подавати їх різними
способами; розвивати логічне й алгоритмічне мислення; виховувати зацікавлення
до предмета.Тип уроку. Урок
формування практичних умінь і навичок. Обладнання:
комп’ютери, програма Скретч. |
Урок 2. Поняття алгоритму. Виконавці
алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів. Алгоритми
в нашому житті. Мета.
формувати поняття «алгоритм» і «виконавець»; сприяти використанню цих понять
при вирішенні завдань, для яких відповіддю є не число чи твердження, а опис
послідовності дій; сприяти закріпленню навичок роботи за комп’ютером у системі
«Виконавці »; розвивати алгоритмічне та логічне мислення, творчу активність
учнів, інтерес до предмета; сприяти розвитку вміння планувати послідовність дій
для досягнення поставленої мети та застосовувати раніше отримані знання при
вивченні нового матеріалу; сприяти
формуванню пізнавального інтересу як компонента навчальної мотивації,
підвищенню в учнів інтересу до історичних подій, пов'язаних з походженням
досліджуваних термінів, понять, законів; виховувати уважність,
відповідальність.Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: комп’ютери, презентація до уроку. |
Урок 1. Поняття команди. Команди і виконавці. Система
команд виконавця.Мета. сформувати поняття команди і виконавця, поняття система команд
виконавця; формувати вміння складати спонукальні речення і команди; розвивати
логічне мислення, пам’ять, уяву, увагу, сприяти формуванню алгоритмічного та образного
мислення; виховувати інтерес до
предмета виховувати
цілеспрямованість, почуття відповідальності,Тип уроку. Урок вивчення нового
матеріалу. Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютери. |
Урок 4. Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання даних за
допомогою комп’ютера.Мета. Розширити знания учнів про носії інформації, їх
характеристики, способи збереження даних; розвивати логічне мислення, пам'ять,
словниковий запас; формувати вміння узагальнювати, робити висновки; виховувати інтерес
до інформатики, товариськість, самостійність,відповідальність.Тип уроку. Урок засвоєння нових знань,
формування вмінь і навичок.Обладнання та
наочність: дошка, комп’ютери, підручники.Програмне забезпечення: програмний засіб «Сходинки до
інформатики» |
Урок 3. Способи подання інформації
(текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести тасигнали, комбіновані).Мета. Закріпити знання про
повідомлення та інформацію, способи їх
подання; розвивати навички роботи з мишею,
пам’ять і логічне мислення; виховувати дисциплінованість, обережність.Тип уроку. Урок узагальнення і
систематизації знань.Обладнання:
комп’ютери. |
Урок
2. Повторення основних правил роботи за комп’ютером. Мета. Закріпити
знання про техніку безпеки в
комп’ютерному класі; розглянути правила
підготовки комп’ютера до роботи; розвивати
пам’ять і логічне мислення; виховувати
дисциплінованість, обережність. Тип уроку: урок комбінований Обладнання:
комп’ютери, наочність, ребуси, кросворд, роздатковий матеріал. |
Урок 1. Як Данилко відпочив улітку.
Повторення, узагальнення і систематизація навчального
матеріалу за 2 клас. Мета. Повторити правила поведінки в комп’ютерному кабінеті, пристрої комп’ютера;
розширити уявлення про інформацію та інформаційні процеси; розвивати логічне
мислення, пам’ять, словниковий запас учнів; виховувати інтерес до інформатики,
повагу до оточуючих, їх думки, самостійність. Тип уроку. Урок повторення вивченого матеріалу,
формування вмінь і навичок.Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери,
підручники, презентація «У магазині комп’ютерної техніки». Програмне забезпечення: графічний редактор Paint. |
Урок 34. Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерні презентації». Мета. підсумувати і узагальнити знання та вміння учнів з даної теми, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уяву; виховувати почуття відповідальності та вміння працювати в колективі. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань та вмінь учнів. Обладнання: комп’ютери, комп’ютерні тести, дидактичний матеріал.
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|