|
У розділі матеріалів: 173 Показано матеріалів: 111-120 |
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 17 18 » |
Урок 29. Використання інструментів малювання. (Лінія, Прямокутник, Еліпс). Мета. Навчити використовувати геометричні фігури (прямокутник, багатокутник та еліпс) при малюванні в графічному редакторі; розвивати абстрактне та логічне мислення; виховувати любов до малювання, вивчення предмета. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання та програмне забезпечення: комп’ютери, програмний засіб для малювання Paint.
Презентація до уроку.
|
Урок 28. Використання інструментів малювання. (Олівець, Пензель, Ластик).Панеліналаштування.Мета. Навчити використовувати інструменти Олівець, Пензель, Лас тик при малюванні в графічному редакторі Paint; розвивати творе мислення та фантазію; виховувати почуття колективізму. Тип уроку. Урок формування вмінь і навичок. Навчальне програмне забезпечення та обладнаня: комп’ютер, презентація до уроку, дидактичний матеріал, комп’ютерна програма Paint.
|
Урок 28. Введення і редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. Збереження презентацій. Мета. Ознайомити учнів із введенням та редагуванням тексту, навчити форматувати текстові об’єкти, вводити текст і редагувати його; розвивати вміння форматувати графічні об’єкти, змінювати колір, перефарбовувати, демонструвати створені презентації своїм однокласникам; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок комбінований.
Презентація до уроку
|
Урок 27. Відкриття готових малюнків. Скасування дій у графічному редакторі. Використання інструментів Піпетка і Заливка. Мета. Формувати вміння відкривати готові малюнки на комп’ютері, і малювати на них, скасовувати дії у графічному редакторі; розвивати логічне мислення пам’ять, увагу, інформаційну культуру, вміння створювати зображення; виховувати інтерес до предмета, самостійність. Тип уроку. Урок комбінований. Обладнання: комп’ютер, графічний редактор Paint.
Презентація до уроку
|
Урок 26. Палітра. Колір фігури і колір фону. Збереження малюнків. Мета. Закріпити знання учнями панелі інструментів графічного редактора Paint, навчити використовувати кольорову палітру при малюванні в графічному редакторі; розвивати графічну культуру, уяву, мислення; виховувати інтерес до предмета. Тип уроку. Урок засвоєння знань.
Обладнання: комп’ютер, презентація до уроку, графічний редактор Paint.
Презентація до уроку
|
Урок 25. Інформаційні об’єкти. Графічні редактори та їх призначення. Графічний редактор Paint. Панель інструментів. Мета. Ввести поняття інформаційних об’єктів, розглянути відомі графічні редактори, ознайомити учнів з графічним редактором Paint; навити знаходити його на робочому столі, відкривати через головне меню, працювати з панеллю інструментів; розвивати естетичний смак, уяву та уважність; виховувати культуру поведінки. Тип уроку. Урок комбінований. Обладання на навчальне забезпечення: комп’ютер, презентація до уроку, програма Paint.
Презентація до уроку.
|
Урок 24. Властивості об’єктів, значення властивостей. Мета. Формувати поняття «властивості об'єкта», навчити класифікувати об'єкти за певними ознаками; розвивати логічне мислення; сприяти вихованню в учнів інформаційної культури, виховувати старанність. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання та програмне забезпечення: комп'ютери, презентація до уроку, програмний засіб «Інформатика, 1 рік навчання»
Презентація до уроку |
Урок 23. Підсумковий урок з теми «Графічний редактор». Мета. Освоїти середовище графічного редактора Paint; розвивати логічне мислення, мову, увагу, пам'ять, здібності долати труднощі при роботі на уроці і аналізувати отримані результати; виховувати інтерес до предмета, відповідальність, дисциплінованість, самостійність при роботі на уроці. Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації опорних знань. Наочні посібники: комп'ютер, презентація по темі.
Презентація до уроку |
Урок 23. Поняття об’єкту. Об’єкти живої і неживої природи. Прості та складні об’єкти. Мета. Сформувати поняття об'єкта, розглянути об’єкти живої і неживої природи, прості та складні об’єкти; розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері; виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку. Засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Навчальне обладнання: комп’ютер, презентація до уроку, дидактичний матеріал, навчальна програма «Розвиваючі ігри». |
Урок 22. Алгоритми в нашому житті. Мета. Закріпити навички створювати і виконувати алгоритми; ознайомити з прикладами алгоритмів у житті; розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері; виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизація знань, формування вмінь. Програмне забезпечення та обладнання: комп’ютер, презентація до уроку, мультфільм «Почемучка. Алгоритми».
Мультфільм "Почемучка. Алгоритм" |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|